Кіносічень: Бутлегери на Кубі, єзуїти в Японії, ассасіни в Іспанії

Кіносічень: Бутлегери на Кубі, єзуїти в Японії, ассасіни в Іспанії

Укрінформ
Упевнено можна стверджувати, що перший місяць нового кіношного року не розчарує любителів кінематографу

2017-й почнеться для вітчизняних кіноманів вельми успішно завдяки декільком найбільш значущим фестивальним хітам минулого року та прем'єрам дуже очікуваних міжнародним кінотовариством картин. При цьому прихильники гостросюжетних фільмів також отримають можливість добре провести час у кінотеатрі в святкові дні.

З 5 СІЧНЯ

Кредо вбивці / Assassin's Creed

Джастін Курзель, відомий своєю екранізацією «Макбета» Вільяма Шекспіра, здійснив кінематографічну адаптацію популярної серії комп'ютерних ігор про протистояння нащадків ассасинів і нащадків тамплієрів, при цьому головні ролі виконали Майкл Фассбендер і Маріон Котійяр, які і раніше зіграли Макбета та його дружину.

Зав'язкою сюжету виступає прагнення могутньої корпорації використовувати в своїх цілях нащадків терористичної секти ісмаїлітів, найобдарованішою з яких стає людина на ім'я Каллум Лінч. Безпринципні капіталісти відправляють його до Іспанії 15-го сторіччя, де Лінчу доводиться вести боротьбу з інквізиторами і лицарями-храмовниками.

Повернувшись у наш час, герой намагається врятувати свою ідентичність від впливу генетичної пам'яті, вивільненої вченими корпорації, і одночасно використовувати набуті в середньовічному іспанському вояжі навички асасинів для протистояння сучасним тамплієрам.

З 12 СІЧНЯ

Ла Ла Ленд / La La Land

Фільм Дем'єна Шазелла, який брав участь у конкурсі Венеціанського кінофестивалю, де Емма Стоун, яка зіграла в ньому, отримала нагороду за краще виконання жіночої ролі, присвячений роману джазового піаніста та актриси, які намагаються підкорити голлівудські пагорби. Їх любов посилюється схожістю устремлінь, адже, нехай вони і служать різним музам, обох відрізняє самозабутня відданість своїй творчості.

Однак, у міру того як їхні мрії та амбіції, їхні прагнення до реалізації наштовхуються на відсталість смаків не тільки босів музичної та кінематографічної індустрій, але й публіки, простір для їхніх особистих почуттів все більше звужується, і зрештою героям доводиться зробити вибір між своїм мистецтвом та взаєминами (тема, яка була однією з головних у найвідомішій роботі Шазелла, «Одержимість»).

Цю вельми високо оцінену кінематографічним співтовариством музичну драму критики порівнюють з класичними мюзиклами Джорджа Кьюкора та Боба Фосса.

Закон ночі / Live By Night

У 2007-му році популярний актор Бен Аффлек дебютував у режисурі картиною «Прощай, дитинко, прощай», поставленою за бестселером Денніса Ліхейна, щоб заслужити репутацію одного з найбільш багатообіцяючих молодих режисерів у тих критиків, які раніше були налаштовані лише висміювати його за безталанне виконання в картинах на кшталт «Джильї» і «Шибайголови». Тепер, коли в активі Аффлека-режисера отриманий за «Операцію Арго» «Оскар» за кращий фільм року, він знову звернувся до творчості Ліхейна, виступивши автором сценарію та постановником і виконавцем головної ролі.

Услід за однойменним романом (в наших краях він відомий за російським перекладом під назвою «Ніч - мій дім»), «Закон ночі» оповідає про сина одного з керівників бостонської поліції, який, відправившись по слизькій доріжці через кохання до подруги злочинного боса, опиняється у в'язниці. В ув'язненні він знайомиться зі своєрідним варіантом абата Фаріа, і завдяки порадам цього мудрого наставника після звільнення швидко стає босом банди бутлегерів.

Найбільш цікаво у цьому творі подається історична фактура - одіссея того, хто швидко домагається успіху, але зберігає у своєму шляху по трупах вірність певним моральним цінностям гангстера, розгортається на тлі Великої депресії, воєн бутлегерських банд і піднесення революційного руху на Кубі.

З 19 СІЧНЯ

Народження нації / The Birth of a Nation

Режисерський дебют іншого актора, Нейта Паркера, був вперше представлений українському глядачеві в рамках останнього МКФ «Молодість», в програмі «Фестиваль фестивалів», як тріумфатор кінофестивалю «Санденс», де картина отримала головний приз журі та приз глядацьких симпатій.

Назва фільму Паркера є іронічним відсиланням до знаменитої расистської стрічці Девіда Уорка Гріффіта 1915-го року. Картина присвячена одній з найбільш трагічних фігур американської історії Нату Тернеру (його роль виконав сам Паркер). Чорношкірий невільник і обдарований проповідник, він став лідером найбільшого повстання рабів в американській історії, повіривши, що Господь поклав на нього місію викорінити рабство або, у всякому разі, змусити американську владу задуматися про її гріховність, що нехтує божественними заповідями.

В очікуванні прем'єри глядачам, які цікавляться темою, порекомендуємо блискучий роман американського письменника Вільяма Стайрона «Щоденники Ната Тернера», нагороджений у 1967-му році Пулітцерівською премією, доступний в російському перекладі.

Відзначимо, що «Народження нації» стало третім за останні роки фільмом, присвяченим рабовласницькому Півдню, після «Джанго звільнений» Квентіна Тарантіно та «12 років рабства» Стіва Макквіна.

Мовчання / Silence

Новий фільм Мартіна Скорсезе заснований на одному з головних романів видатного японського письменника Сюсаку Ендо, відомого нашим читачам у російському перекладі. Видатний американський режисер прочитав роман наприкінці 80-х і заходився до розробки екранізації ще у 1990-му, але неодноразово відкладав початок зйомок через інші проекти.

Як і в літературному першоджерелі, події фільму розгортаються у XVII столітті, коли після кривавого придушення Сімабарського повстання Японія запровадила політику самоізоляції, однією з головних рис якої стало жорстоке переслідування християнства. Двоє молодих португальських єзуїтів таємно проникають в Японію, щоб відшукати свого духовного батька, який, за чутками, під тортурами відрікся від віри. Герої служать месу в громаді таємних християн, ховаються по підвалах і лісових криївках, піддаються різноманітним переслідуванням, щоб кінець кінцем пережити досвід святих мучеників і Самого Христа, випробувати почуття самотності і богооставленності та спробувати, коли загроза розправи в разі непокори нависає не тільки над ними, але і над їхніми одновірцями, розв'язати конфлікт між буквою і духом Закону.

ФЕСТИВАЛІ СІЧНЯ

Фестиваль «Британський театр у кіно» в столичному «Києві» відкриється у цьому році 17-го січня виставою «Нічия земля» за п'єсою одного з найбільш відомих англійських драматургів, лауреата Нобелівської премії Гарольда Пінтера (в російському перекладі вона публікувалася під назвою «На безлюдді»). Твір розповідає про дружню зустріч двох літніх письменників, яка в міру випитого і сказаного перестає бути особливо дружньою. Головні ролі у виставі виконали Ієн МакКеллен і Патрік Стюарт.

24-го січня відбудеться показ «Ромео і Джульєтти» - свою версію найсумнішої у світі повісті представить трупа «Комеді Франсез».

Інший шедевр Шекспіра, історична хроніка «Річард II», буде показаний 31-го січня. Історія злощасного короля буде розіграна «Шекспірівським театром «Глобус»», відомим найбільш самобутніми, виразними і при цьому точними інтерпретаціями творів Барда.

25 січня стартує щорічний фестиваль допрем'єрних показів «Вечори французького кіно», що проводиться компанією «Артхаус Трафік» та Французьким інститутом вже вдванадцяте. Програму фестивалю можна буде незабаром побачити на сайті «Артхаус трафіка».

Олександр Гусєв
 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-