Дубневич розповів, де взяти гроші на українські дороги
Як повідомив журналістам ініціатор законопроекту та голова комітету Ярослав Дубневич, ідею підтримали не тільки члени профільного комітету, але і більше сімдесяти народних депутатів, що розділяють співавторство. Також вдалося заручитися підтримкою Прем'єр-міністра.
"Ідея Дорожнього фонду полягає в тому, щоб вирішити системну проблему галузі - відсутність чіткого, прозорого механізму розподілу коштів, - уточнив Дубневич. - Чітко прописані механізми надходження і витрачання коштів дозволять припинити практику ручного фінансування і забезпечать своєчасне фінансування програм".
За словами депутата, ухвалення проекту Державного дорожнього фонду також передбачає істотне збільшення бюджетів на будівництво, ремонт і утримання доріг як на державному, так і на місцевому рівнях. Фонд буде наповнюватися за рахунок надходжень від акцизів на транспорт і нафтопродукти, концесій, кредитів, пересування великогабаритного транспорту тощо.
"Тільки від акцизів на нафтопродукти і транспорт у 2015 році до бюджету надійшло майже 26 млрд гривень. Однак Укравтодору в тому ж році виділили всього 3,4 млрд гривень. Створення Державного дорожнього фонду дозволить збільшити фінансування майже у десять разів, що дасть нам можливість докорінно змінити стан українських доріг", - підкреслив Дубневич.