Єдиний електронний квиток дозволить вивести з тіні 20% перевезень - Омелян
Про це під час брифінгу заявила радник міністра інфраструктури Яніка Мерило, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«За підрахунками ЄБРР, запровадження єдиного електронного проїзного для Львова коштуватиме 10 млн євро, однак існують різні методики підрахунку. Тому можу сказати, що залежно від розміру міста введення єдиного електронного квитка обійдеться до 15 млн євро для одного міста», - сказала Мерило.
Радник міністра запевнила, що існує «достатня кількість міжнародних донорів», які готові фінансувати такі проекти, наприклад, ЄБРР.
«Ми просто хочемо запровадити стандарт для держави. Якщо місцева громада зможе використовувати інший спосіб розрахунків за проїзд у громадському транспорті – нема питань. Аби лише така система стикувалась із державним стандартом», - наголосила Мерило.
У свою чергу мер міста Дніпро Борис Філатов заявив, що запровадження електронного квитка підтримують в 11 великих містах України. «Мери 11 великих міст України уповноважили мене вручити міністру інфраструктури Омеляну, а також голові Верховної Ради Парубію та Прем'єру Гройсману відповідне представлення про підтримку двох законопроектів із введення електронного квитка», - сказав Філатов.
Зокрема, за його словами, під відповідним листом підписалися мери Вінниці, Львова, Черкас.
«Громади цих міст наполягають на тому, щоб законопроекти з введення електронного квитка були прийняті, оскільки запровадження такого механізму оплати дасть змогу зрозуміло формувати тарифи на перевезення в муніципальному транспорті, а також вирішити проблему з розрахунками за перевезення пільговиків. Чим швидше буде прийнятий такий закон, тим швидше життя містян стане зручнішим», - наголосив мер Дніпра.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначив, запровадження єдиного електронного проїзного квитка дозволить знизити «тінізацію» пасажироперевезень щонайменше на 20%.
«Ми сподіваємося, що запровадження єдиного електронного проїзного квитка, яке має статися за підсумками «інфраструктурного дня» у парламенті наприкінці жовтня, дозволить, за розрахунками ЄБРР, хоча б на 20% скоротити обсяг «тінізації» транспортних перевезень», - сказав Омелян.
За словами міністра, введення єдиних електронних квитків передбачається не лише в автотранспорті, але й на залізниці.
«Це буде особливо актуально в контексті приміських перевезень, які є начебто збитковими, але де ми оперуємо віртуальними цифрами. Буде електронний квиток - будуть реальні цифри пасажиропотоку, і тоді зможемо визначити, чи є наші електрички збитковими, чи ні», - наголосив Омелян.