У НБУ попередили про телефонні шахрайства з банківськими картками
Про це повідомляє прес-служба регулятора на своїй сторінці у Facebook.
"У цій схемі держателям платіжних карток телефонують не самі шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені "банку" просять надати інформацію про платіжну картку або логін/пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу", - йдеться в повідомленні.
У НБУ наголошують, що дані платіжної картки (повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки), логін та пароль для входу до веб-банкінгу є конфіденційними і клієнти не повинні їх надавати іншим особам (у тому числі працівникам банків, у яких ви маєте відкриті карткові рахунки). Працівники банку за жодних обставин не будуть і не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації.
Повний номер картки, слово-пароль, сума і дата останнього зарахування на картку можуть надаватись виключно під час проходження ідентифікації під час вашого звернення до банку.
Тому у регуляторі застерігають: якщо вам телефонують невідомі особи на ваш мобільний телефон, називаючись працівниками будь-якого банку, служби безпеки, служби моніторингу, контакт-центру, з вимогою провести "ідентифікацію", надати чи підтвердити дані Вашої картки або надати будь-які інші ваші персональні дані, рекомендуємо негайно припинити таку розмову. "Якщо ви надали шахраям дані своєї платіжної картки, необхідно негайно звернутись до контакт-центру банку, у якому ви обслуговуєтесь (номери телефонів є на зворотному боці платіжної картки), та здійснити її блокування", - зазначили в НБУ.