Сили оборони за три дні кампанії «Будь собою» отримали майже 2,5 тисячі резюме

Сили оборони за три дні кампанії «Будь собою» отримали майже 2,5 тисячі резюме

Укрінформ
За три дні кампанії «Будь собою» резюме з наміром долучитися до Сил оборони України, відправили 2 420 охочих.

Як передає Укрінформ, про це Міноборони повідомляє в Телеграмі.

«У період з 11 по 14 червня 2024 року через портал army.gov.ua у партнерстві з Lobby X надійшло 2 420 нових відгуків від громадян», - ідеться в дописі.

Уточнюється, що найбільше резюме стосуються вакансій пов’язаних із БПЛА (232 відгуки на 115 вакансій) та розвідкою (208 на 54).

Читайте також: «Став плюс»: стартувала перша публічна кампанія рекрутингу до ГУР

Окрім того, додали в Міноборони, за цей період на порталі було додано 115 нових вакансій та створено чотири нові підрозділи.

Як повідомлялося, Міністерство оборони запустило сайт щодо підбору вакансій та підрозділів для військової служби.

Фото: АрміяInform

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-