Служба 112 за рік отримала понад 17 тисяч звернень жестовою мовою
Про це у Телеграмі повідомила перша леді Олена Зеленська, передає Укрінформ.
«За час роботи Служби 112 (а її почали впроваджувати в липні минулого року) на робоче місце перекладача жестової мови надійшло понад 17 тисяч звернень. І хоча більшість із них насправді не були екстреними, сам факт можливості опрацювати такі заявки надзвичайно багато важить у контексті суспільної безбар’єрності», - зауважила дружина Президента.
Єдина лінія екстреної допомоги 112 / Фото: t.me/Olena Zelenska
Вона зазначила, що загалом до Служби 112 надійшло вже понад 2,5 мільйона викликів, зокрема й від іноземців. Оператори в Києві та Львові володіють англійською, польською, чеською та румунською мовами.
Перша леді нагадала, що в Україні люди з порушеннями слуху чи мовлення можуть звернутися на єдину лінію екстреної допомоги 112, надіславши sms-повідомлення. Після цього вони отримують посилання для відеозв’язку з операторами, які володіють жестовою мовою.
«Єдине вікно» дає змогу пришвидшити порятунок, адже можна викликати кілька екстрених служб одночасно. А це найголовніше для держави – життя та здоров’я її людей», - зауважила Зеленська.
Як повідомляв Укрінформ, у вересні 2022 року Верховна Рада ухвалила законопроєкт, яким запропоновано зробити номер 112 єдиним для надання екстреної допомоги громадянам. У липні 2023-го служба 112 повноцінно запрацювала в Києві.
Поширити роботу служби 112 на всю територію України планується до кінця 2024 року.