Китай розпочав ходові випробування свого третього авіаносця
Як передає Укрінформ, про це повідомляє CGTN.
Під час випробувань головну увагу буде приділено перевірці надійності і стабільності роботи силових установок та електричних систем авіаносця.
Після спуску на воду в червні 2022 року на верфі в Шанхаї «Фуцзянь» провів швартовні випробування, роботи з оснащення та налаштування обладнання, за результатами перевірки яких корабель визнали таким, що відповідає технічним вимогам для ходових випробувань.
Це перший китайський авіаносець нового покоління, який використовує для запуску літаків сучасні електромагнітні катапульти, а не трампліни з короткою злітно-посадковою смугою, як у перших двох кораблях цього класу «Ляонін» (Liaoning) і «Шаньдун» (Shandong).
«Фуцзянь», який має водотоннажність понад 80 000 тонн і загальну вагу в повному завантаженні близько 100 000 тонн, оснащений трьома електромагнітними катапультами, що також називаються електромагнітною системою запуску літаків (EMALS), найсучаснішою палубною пусковою системою у ВМС, створеною і збудованою в Китаї.
Такі катапульти дозволяють авіаносцю швидше запускати літаки і надійно приймати їх, у тому числі, повітряні судна з великою вантажопідйомністю.
Як повідомляв Укрінформ, Берегова охорона Китаю у вівторок «видворила» два судна Філіппін із вод, прилеглих до спірної мілини Скарборо в Південнокитайському морі. У Манілі заявили, що китайці застосували водомети й пошкодили їх судна.
Фото: Xinhua