Депутат назвав слабкі місця росіян на окупованій Херсонщині
На Херсонщині українська армія завдала удару по ще одному шляху постачання російських загарбників - дорозі через Каховську ГЕС. Загалом у росіян чотири слабкі місця на тимчасово окупованій Херсонщині.
Про це повідомляє у Фейсбуці депутат Херсонської обласної ради Сергій Хлань, передає Укрінформ.
«Позавчора наші вдарили по Дар‘ївському мосту, а вчора - по дорозі через греблю ГЕС», - зазначив Хлань.
Він пояснив, що для підвезення техніки, особового складу і боєприпасів російські війська використовують два основні шляхи постачання, на яких є чотири слабкі місця, які мають ключові значення. Перше із цих слабких місць - Антонівський автомобільний міст біля самого Херсона. Це — головна артерія, оскільки гарна дорога йде напряму до Криму. Друге - Антонівський залізничний міст, хоча загарбники воліють використовувати автомобільне сполучення.
Другий напрямок - через Правобережжя. Це дорога повз Нову Каховку - по греблі Каховської ГЕС, до Шилової балки і близько 60 км по Правобережжю до Херсона. Там є і автомобільне, і залізничне сполучення. За 20 км до Херсона ця ж дорога перетинає Інгулець через Дар‘ївський міст, біля села Дар‘ївка. Це третє і четверте слабкі місця.
«Зрозуміло, що найкращий шлях — Антонівський міст, який напряму з'єднує Крим та Херсон. Дорога через Каховську ГЕС не зовсім зручна. Вона і довша на 60 км, і небезпечніша, тому що потрапляє в зону дії нашої стволки, і має слабку дільницю — Дар‘ївський міст», - зауважив депутат.
Останніми днями ЗСУ завдали ударів по трьох ключових об'єктах: Антонівському і Дар'ївському мостах і по дорозі через дамбу Каховської ГЕС. На думку Хланя, це як мінімум пристрілка слабких місць логістики, а як максимум — підготовка до відрізання Херсона.
«І якщо ми будемо наполегливими, то вірю, що в один день утримання Херсона буде стільки коштувати для росіян, що вони проявлять «жест доброї волі» та залишать місто». - висловив надію Хлань.
Як повідомляв Укрінформ, після ударів по Антонівському мосту через Дніпро і Дар'ївському через Інгулець окупанти намагаються нашвидкуруч «залатати» пошкодження. Херсонські фахівці відмовляються брати участь у ремонті Антонівського мосту, тому окупанти шукають охочих у Криму. Утім, безпечність використання мостів після таких робіт є сумнівною.