росіяни використали бренд японських ресторанів для фейку про Україну - ЦПД
Загарбники використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів і суші для поширення наративу, нібито тема війни в Україні набридла і вже неактуальна.
Про це у Телеграмі повідомляє Центр протидії дезінформації при РНБО, передає Укрінформ.
У ЦПД поінформували, що 10 серпня у низці російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборда ресторану, де японський кухар-сушист затуляє рота українці із закликом: «Змінімо тему - поговорімо про смачні суші».
У цьому зв'язку Центр протидії дезінформації спільно з посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії Sushinomidori «для отримання пояснень щодо провокаційного білборда».
За інформацією ЦПД, на офіційному сайті компанії з'явилося спростування фейку. Як зазначається, «компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії».
Як повідомлялося, кремль разом із російськими спецслужбами готує інформаційну акцію з метою дискредитації Президента України Володимира Зеленського у країнах Західної Європи.