Чому катастрофа МіГ-31 серйозна втрата для росії?
Ганебне становище країни, яка влаштовує піар на авіації, але не здатна будувати нові винищувачі певного типу
Новина про те, що в Примор’ї розбився російський МіГ- 31 насправді позитивніша, ніж може здатися на перший погляд. Справа в тому, що російська авіація втратила бойову одиницю, що не відновлюється.
На сьогоднішній день в росії відсутнє виробництво МіГ-31. Відсутнє воно з 1994 року і поновлення його неможливе, оскільки всі технічні та технологічні лінії давно втрачені. Саме тому втрата даного винищувача куди болючіша, ніж втрата Су-30 або Су-34 або навіть Су-35.
Але ця втрата розкриває інший аспект. Наприклад, виробництво іншого літака сімейства «мікояновців» МіГ-29 зараз так само призупинено через відсутність відповідних можливостей. МіГ-29 проходять зараз лише ремонт та модернізацію, а нові літаки не випускаються кілька років.
Широко розрекламований МіГ-35, що є лише модернізацією МіГ- 29, перше викочування якого відбулася ще в 2007 році, був випущений за цей час в кількості всього 6 одиниць!
Виробництво літаків МіГ у росії давно вже мертве, а самі мікоянівці просто виживають, перебиваються ремонтними роботами старих моделей. Але цих моделей з кожним роком стає дедалі менше. Низка з них вже навіть непридатна до ремонту.
І якщо говорити про МіГ-31, то по суті, кожна така втрата для росіян — незворотна і підкреслює ганебне становище країни, яка влаштовує піар на авіації, але не здатна будувати нові винищувачі певного типу.
Зрозуміло, це не може не тішити!
Олександр Коваленко