Із Туреччини в Крим регулярно надходить сировина для “Титану” - "Миротворець"
Регулярні рейси з концентратом ільменіту для потреб санкційного підприємства “Кримський Титан” продовжуються зі стамбульського порту Амбарли в закритий кримський порт Камиш-Бурун.
Про це повідомляє сайт “Миротворець”.
“Всупереч прийнятим турецькою владою рішенням, продовжуються регулярні рейси з концентратом ільменіту для потреб санкційного підприємства “Кримський Титан” зі стамбульського порту Амбарли в закритий кримський порт Камиш-Бурун”, - вказано у повідомленні.
На сайті опубліковано скріншоти карт, на яких зазначаються маршрути суден, із вказанням дат та портів. Зокрема йдеться про судна Нефтерудовоз-50М (IMO: 8726155, MMSI: 273344800, Call Sign: UFLY, Flag: Russia [RU]) і судно Кама (IMO: 8860822, MMSI: 273431840, Call Sign: UIPW, Flag: Russia [RU]).
“Ми бачимо як на зустрічних курсах Судно Нефтерудовоз-50М йде з окупованого Криму, після доставки приблизно 3000 т концентрату ільменіту в закритий порт Камиш-Бурун. За зафіксованими точками проходу Босфору та графіком осадки ми бачимо, що завантаження відбувалось в Туреччині в період 2-3 червня, а розвантаження - в окупованому Криму 6-7 червня”, - зазначає “Миротворець”.
У повідомленні вказано, що після прийняття в трюми ільменітової руди для доставки її в закритий кримський порт судно-порушник Кама 06.06.2019 покинуло порт Амбарли і вирушило в Чорне море.
На це повідомлення відреагував Надзвичайний та Повноважний Посол України в Туреччині Андрій Сибіга.
“Перевіримо та обов’язково дієво відреагуємо”, - написав дипломат у Twitter, коментуючи публікацію.
Як відомо, раніше про те, як кораблі, що слідують у Крим, обходять міжнародні норми, розповідав у інтерв’ю Укрінформу Мустафа Джемілєв. За його словами, судна заходять не під турецьким прапором, оформляють документи, нібито йдуть до Новоросійська, відключають радари.