Підводний човен рф знову вийшов на заводські випробування, які мали закінчитися у травні
Підводний човен «Алроса» чорноморського флоту рф вкотре вийшов із Севастополя на заводські випробування після ремонту.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Крим.Реалії.
"Сьогодні в Кілен-бухті, де знаходиться 13-й судноремонтний завод чорноморського флоту, субмарини немає на її звичному місці біля східного берега бухти", - йдеться у повідомленні.
14 липня підводний човен ще стояв у ремонті. Вчора модернізований дизель-електричний підводний човен "Алроса" вийшов у Чорне море на другий етап заводських ходових випробувань, які триватимуть не менш як тиждень.
Підводний човен Б-871 «Алроса» проєкту 877В «Палтус» (за класифікацією НАТО – Kilo) введений в дію в 1990 році, оснащений експериментальним водометним рушієм замість гвинта. До 2013 року був єдиним діючим підводним човном чорноморського флоту росії. Озброєння становлять шість торпедних апаратів калібру 533 мм до 18 торпед або 24 міни. Після модернізації отримав можливість стріляти крилатими ракетами типу «Калібр».
Влітку 2014 року Б-871 було поставлено на ремонт та модернізацію на 13-му судноремонтному заводі у Севастополі. Ремонт мав завершитися у 2015 році, але терміни його початку та закінчення неодноразово переносилися.
На початку травня пресслужба судноремонтного підприємства повідомила, що завод завершив ремонт підводного човна.
12 травня субмарина «Алроса» вийшла з ремонту та проходила підготовку до виходу на ходові випробування.
Однак 21 травня два буксири перетягли човен з Південної бухти Севастополя назад до судноремонтного заводу в Кілен-бухті.
28 червня "Алроса" вийшов на ходові випробування. Підводний човен залишив Севастопольську бухту, вийшовши на зовнішній рейд Севастополя.
На початку липня субмарина знову стала на ремонт у 13-й судноремонтний завод.
Фото: krymr.com