Комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» здобула перемогу на фестивалі Eurobest
Комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» перемогла у двох номінаціях європейського фестивалю реклами Eurobest.
Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомила перша заступниця міністра закордонних справ Еміне Джапарова.
«Сьогодні комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» перемогла у двох номінаціях фестивалю Eurobest — Industry Craft (срібло) і Design (бронза)», - йдеться в повідомленні.
Джапарова розповіла, що перемогу принесла інсталяція на підтримку політвʼязнів у Криму: 11 зламаних дверей як символ 11 зламаних життів українських журналістів.
Вона нагадала, що у лютому 2022 року інсталяцію у вигляді зламаних дверей встановили перед будівлею російського посольства, щоб показати всьому світу, як росія руйнує життя мешканців окупованого півострова. А вже за кілька днів держава-агресор вдарила ракетами по всій території України.
Джапарова додала, що Міністерство закордонних справ України спільно з "Українським інститутом" розпочало великий міжнародний проєкт «Крим. 5-та ранку» у 2020 році.
«Ми його ініціювали в рамках Кримської платформи та прагнули, аби якомога більше людей за кордоном почули історії політичних в'язнів та їхніх родин, та дізналися про життя кримських татар в окупації півострова», - зазначила перша заступниця міністра закордонних справ.
Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ анонсувало запуск інформаційної кампанії Captured за кордоном. Кампанія присвячена українським військовим і цивільним, які перебувають у російському полоні.
Фото: Еміне Джапарова / Фейсбук