Фільм на "Оскар" від України почнуть розкручувати в Торонто
Фільм "Рівень чорного", який є українським кандидатом на премію "Оскар" у категорії "Найкращий фільм іноземною мовою", почнуть промотувати під час 42-го Міжнародного кінофестивалю в Торонто 6-17 вересня.
Це перший Національний український стенд та Дні українського кіно, заявив на прес-конференції у понеділок голова Держкіно Пилип Іллєнко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми дебютуємо на кіноринку Toronto International Film Festival - одному з найбільших кінофестивалів у світі... В рамках цього заходу одночасно з представленням нашої кіноіндустрії плануємо провести Дні українського кіно у Торонто, де можемо продемонструвати найкращі українські фільми останніх часів. Також, оскільки уже відомий фільм-претендент від України на здобуття премії Американської кіноакадемії за кращий фільм іноземною мовою - це "Рівень чорного" режисера Валентина Васяновича, він буде продемонстрований в рамках ринкового скрінінгу для світової індустрії. Фактично це буде початком промокампанії фільму для того, щоб він потрапив у шорт-лист і поборовся далі за Оскар. Також ми попрацюємо над пошуком партнерів для просування цього фільму в США", - сказав Іллєнко.
Він додав, що Український оскарівський комітет вибрав "Рівень чорного" з 8-ми інших достойних конкурентів, а також, що тема і форма фільму надзвичайно актуальні, він займає правильну нішу серед стрічок, які народжуються в світі.
"Цей фільм демонструє надзвичайно високий рівень художнього висловлювання, який існує сьогодні в українському кінопроцесі. Якщо кінематограф може народити таку стрічку, то він достойний бути поміченим, достойний того, щоб ним зацікавилися в світі. Цей фільм надзвичайно актуальний по структурі кіномови. І крім того, що актуальним є сам результат у вигляді фільму, неймовірно цікавим є процес його створення - це феноменальний творчий експеримент", - підкреслив Іллєнко.
Сам режисер фільму зазначив, що "ми всі сподіваємось на диво і шансів отримати Оскар або навіть попасти в шорт-лист у нас майже нема", водночас висловивши переконання, що в Торонто на маркеті йому вдасться знайти американських дистриб'юторів.
"Головне, для чого потрібно робити кампанію фільму - для того, щоб ці 5600 академіків, котрі голосують за Оскар, знали, що українське кіно є, щоб вони звикали до того, що на міжнародному ландшафті воно присутнє. І це дуже важлива частина промо українського кіно", - підкреслив Васянович.