У Канаді дітям до 13 заборонять “споживати” рекламу фаст-фуду
Обидві палати парламенту Канади підтримали законопроект, яким забороняється рекламувати шкідливу їжу дітям.
Законопроект отримав підтримку як влади, так і опозиції, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Ніхто не повинен пропагувати нездорову їжу таким чином, аби реклама була направлена переважно на дітей”, - йдеться у тексті документа.
Для набуття чинності законопроект ще повинен отримати підпис генерал-губернатора, що очікується цього тижня.
Після вступу законодавчого акту у дію, Міністерство охорони здоров’я Канади матиме два роки, аби розробити усі необхідні критерії та стандарти.
Спочатку цей законопроект передбачав обмеження реклами шкідливої їжі для осіб, молодших 17 років, однак на етапі розгляду у комітетах вік було знижено до 13. При цьому обмежень на спонсорство спортивних заходів законопроект не накладає.
Як повідомлялося, у вересні в Канаді також було заборонено продаж й виробництво продуктів харчування із вмістом трансжирів, які суттєвого підвищують ризик серцево-судинних захворювань.