У Канаді дітям до 13 заборонять “споживати” рекламу фаст-фуду

Обидві палати парламенту Канади підтримали законопроект, яким забороняється рекламувати шкідливу їжу дітям.

Законопроект отримав підтримку як влади, так і опозиції, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Ніхто не повинен пропагувати нездорову їжу таким чином, аби реклама була направлена переважно на дітей”, - йдеться у тексті документа.

Для набуття чинності законопроект ще повинен отримати підпис генерал-губернатора, що очікується цього тижня.

Після вступу законодавчого акту у дію, Міністерство охорони здоров’я Канади матиме два роки, аби розробити усі необхідні критерії та стандарти.

Читайте також: "Приборкання шаурми": у Києві закрили всі точки продажу отруйного фаст-фуду

Спочатку цей законопроект передбачав обмеження реклами шкідливої їжі для осіб, молодших 17 років, однак на етапі розгляду у комітетах вік було знижено до 13. При цьому обмежень на спонсорство спортивних заходів законопроект не накладає.

Як повідомлялося, у вересні в Канаді також було заборонено продаж й виробництво продуктів харчування із вмістом трансжирів, які суттєвого підвищують ризик серцево-судинних захворювань.