Глобальне потепління може негативно впливати на навчання школярів

Дослідження

Збільшення кількості навчальних днів, під час яких температура повітря перевищує 26,7 градуса Цельсія, може сприяти зниженню успішності серед школярів.

 Як передає Укрінформ, таку думку висловили вчені з Каліфорнійського університету, грунтуючись на дослідженні, опублікованому в журналі Nature Human Behaviour.

Вчені проаналізували співвідношення даних про шкільну успішність у 58 розвинених світу і країн, що розвиваються, і окремо - у 12 тисячах шкільних закладах США, з кліматичними умовами за досліджуваний період.

Читайте також: Глобальне потепління: від Гренландії відколовся величезний шматок криги

Дані, що вивчались, показали, що швидкість навчання знижується зі збільшенням кількості спекотних шкільних днів.

Читайте також: Світ рухається до того, що влітку в Арктиці взагалі не буде льоду - вчені

Ці результати свідчать про те, що кліматичні зміни можуть впливати на відмінності в освітній успішності як між країнами, так і всередині них в залежності від соціально-економічного статусу учнів.