Spotify заявляє про понад 150 мільйонів преміум-підписників попри збитки

Сервіс потокового аудіо Spotify заявив, що вже має 155 мільйонів преміум-підписників та 345 мільйонів щомісячних активних користувачів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Verge.

Таким чином кількість преміум-підписників у порівнянні з минулим роком зросла на 24%, а кількість активних користувачів - на 27%.

Зазначається, що у звітності за ІІІ квартал минулого року компанія заявила про 144 млн підписників та 320 млн щомісячних активних користувачів.

Водночас середній прибуток компанії за одного користувача впав на 8% - до 4,26 євро у порівнянні з минулим роком.

Загалом збитки Spotify за підсумками минулого року становили 125 мільйонів євро. У 2019 році компанія повідомляла про збитки у 209 мільйонів євро.

Читайте також: Меган Маркл і принц Гаррі записуватимуть подкасти для Spotify

Spotify - інтернет-сервіс потокового аудіо (стримінговий сервіс), що дозволяє легально й безкоштовно слухати музичні композиції. Надає послуги легального онлайнового стримінгу аудіозаписів основних світових і незалежних лейблів, включаючи BBC, Sony, EMI, Warner Music Group та Universal. Запущений у жовтні 2008 року шведським стартапом Spotify AB.

Читайте також: Spotify аналізуватиме настрій користувача і пропонувати відповідну музику

При цьому Spotify є першим стримінговим сервісом, який дає змогу прослуховувати музику онлайн, не завантажуючи її на пристрій. Сервіс доступний на ринках 92 країн, зокрема й в Україні.

Читайте також: Netflix тестує нову функцію

Як повідомляв Укрінформ, сервіс потокового аудіо Spotify запатентував нову технологію розпізнавання мови користувача для визначення його емоційного стану, статі, віку чи акценту, для покращення алгоритму рекомендацій музики.