У супермаркетах Києва проведуть імерсивні вистави для одного глядача
У трьох супермаркетах Києва відбудуться прем'єрні покази імерсивної вистави тільки для одного глядача.
Про це Укрінформу повідомила менеджерка з зовнішніх комунікацій театру поза театром uzahvati Галина Макоклюй.
«Суть імерсивної вистави в тому, що нам не потрібна сцена, ми можемо зробити постановку в будь-якому місці. І місце у якому проходить ця вистава, воно стає важливою частиною того, що відбувається...Цього разу ми обрали місце дії супермаркет. Глядач приходить у супермаркет, дотримуючись карантинних правил, отримує навушники, вдягає їх, і занурюється у аудіоісторію на 60 хвилин», - розповіла Макоклюй.
Вона зазначила, що під час такої вистави гості супермаркету продовжують робити свої покупки, а глядач у цих умовах поруч з незнайомцями занурюється у свою індивідуальну історію. За її словами, такий імерсивний досвід висвітлює актуальні питання людського вибору, справжніх, не нав'язаних суспільством «хочу» і «треба».
«У цьому і є особливість, що ти дивишся виставу у присутності незнайомців, і тільки ти знаєш, що зараз відбувається», - сказала Макоклюй.
Вона додала, що це є новий спосіб культурного дозвілля під час карантинних обмежень.
Вистава триває 60 хвилин. Подивитись її можна з 23 по 28 березня у декількох супермаркетах Києва, дотримуючись карантинних правил відвідування. Придбати квитки можна на сайті проєкту.
Через два місяці команда uzahvati планує презентувати такий імерсивний досвід у мобільному застосунку для всіх охочих в Україні.