Укрінформ надав Одесі 1 квітня гуманітарну музичну допомогу
Кожен потерпає від коронавірусу по-своєму. У когось пандемія відібрала прибутки, у когось - кар’єру. В Одеси КОВІД-19 відібрав Гуморину.
Втрата непоправна: можна, скільки завгодно, жартувати в онлайні та розповідати анекдоти в Зумі, але це не краще, аніж нюхати гербарій замість живих квітів.
За цих обставин Одеса заслуговує не на жалість, а, принаймні, на гуманітарну допомогу. Допомога може полягати в тому, що кожен спробує запропонувати Одесі щось замість Гуморини. Укрінформ виступає з такою ініціативою і пропонує свою гуманітарну допомогу. Конкретно — музичну: у вигляді подкасту “Одеса на музичній мапі світу”.
"Вже близько року ми записуємо “Музичні історії від Укрінформу”, каже генеральний директор агентства Олександр Харченко. - Наш проект подкастів не має аналогів в країні як за форматом, так і за стилістикою, наповненням. Ми не “затискаємо” себе в часових чи жанрових рамках, говоримо про всі стилі, напрямки та жанри. При цьому не просто ставимо треки та коментуємо їх, а швидше розповідаємо історії про пригоди самої музики — цікаві, несподівані, часом фантасмогоричні.
Втім, навіть на фоні інших пригод, сьогоднішня, першоквітнева, “пригода” особливо парадоксальна та незвична. Ми з моїм незмінним співведучим Володимиром Радченком по суті “малюємо” в ефірі карту, на якій Одеса нанесена на всіх континентах, в найрізноманітніших точках світу — Британія, Австралія, Данія, Німеччина, Швейцарія, Нідерланди і навіть Південно-Африканська республіка. Виявляється, у світі є добрих два десятки гуртів, що мають у своїй назві згадку Одеса. А ще є американська Одессас балайка, фінські готи The Stairs Of Odessa, бельгійські пост-панки Odessa Swing та багато інших.
“Обіцяємо, - додає Володимир Радченко, - вас чекає багато несподіванок. Приміром, чому більшість виконавців, які носять ім’я Одеса - Одеса Торнхіл з Франції, Одеса Чен та Одесса МакКестл із Сполучених Штатів були названі на честь дивовижної жінки на ім’я Одесса Едвардс. Або як Одеса поєдналась в одному виконавцеві з класикою американського кіно - фільмом “Громадянин Кейн”, і виник феномен Одеса Кейн.
Наша карта, продовжує Олександр Харченко, “звучить” різними стилями — від госпел-композицій до арт-року, прог-року, панку і постпанку, експериментального хіп-хопу та класичного року. Ви дізнаєтесь, як Одеса може подружити «Поліс» з «Дженезісом», почуєте неймовірну історію про те, що може поєднати з Одесою Джо Дассена, і, зрештою — пісню самого Дассена, яку чули сотні разів, але зовсім іншою мовою, якою ви точно не сподівались її почути.
Як може Одеса розпорядитись нашою гуманітарною допомогою? Слухати, використати на сайтах, ставити в ефірах. На яку вдячність очікуємо? Одеса так важить для кожного, і стільки цікавого дала світові, що... просто посилайтесь на нас. І, як ми кажемо, традиційно завершуючи “Музичні історії від Укрінформу: слухайте нас — не переслухаєте!
Попередні історії - тут: