Від норвезького хіп-хопу до єврейського фольклору, або які вітри розносять по світу мелодії

Подкаст

Олександр Харченко та Володимир Радченко продовжують розповідати про музичну євроінтеграцію

Минулого разу в циклі подкастів Музичні історії ми розпочали мандрівку континентом, досліджуючи,  як музичні культури різних країн впливають одна на одну та які цікаві феномени це часом породжує. Розширимо нашу географію добрим десятком країн – від півдня Європи до її західних та північних меж. Як завжди, музика подарує вам чимало несподіванок, парадоксів та незвичних сюжетних поворотів.

В Грузії ви почуєте прекрасну композицію, де поєднається традиційний грузинський  чоловічий спів та французький шансон.

В Бельгії до шансону вплететься вже класичний американський чорний блюз, а в Скандинавії вас чекає дрібка екзотики, як каже один з ведучих, зовсім позамежного рівня: норвезький хіп-хоп.

В Туреччині вас чекає, здогадайтесь, мусульманський рок, але, не помилитесь, з абсолютно американським звучанням, ну і трохи, зрозуміло, японських впливів.

Литовці запропонують приджазовані поп-ритми, поєднані з вишуканим електронним звучанням, а іспанці ( в одній композиції) - гримучу суміш репу, хіп-хопу, регей, латини…

Коли ж етнічні португальці запропонують вам дещо в стилі клЕзмер, або клезмЕр - дивну  суміш єврейських, балканських та східноєвропейських мелодій, покладених на джазову основу, ви просто  поринете в нашу нову Музичну історію й самі не помітите, як вона добіжить завершення. Як це все, спитаєте ви себе?! Ні, не все. Буде ще третя історія з серії про музичну євроінтеграцію, і, повірте, там вас також чекає немало несподіванок.

Поки що ж, аби було зрозуміліше, про що і про кого ми сьогодні, докладно,  так би мовити, про те, що є в меню:

Країни: Грузія, Ірландія, Бельгія, Норвегія, Іспанія, Литва, Португалія, Польща, Болгарія,  Туреччина, Хорватія.

Виконавці: Ніаз Діасамідзе; Король живий!; Джо Долан; Арно; Паперові хлопці; Макако; Леонс Сомовс і Джаззу; Манга; Розбещувачі Бембі; Славі Тріфонов.

Композиції: Чи дощить сьогодні в Парижі?;  Я зв’язав твої шнурки; Мавпа в оці тигра: Я знаю чого ти хочеш;  Моя найкраща пісня та трохи інших.

Слухайте нас – не переслухаєте!

Попередні «Музичні історії» слухайте тут:

Як музична євроінтеграція розбиває стереотипи про стилі та виконавців 

Гілмор, якого люблять всі. Крім Вотерса

50 років з Флойдами, або деякі подробиці життя на темному боці місяця

Різдвяні мелодії воєнного часу 

Стати зіркою і винайти к-поп, або повернення на блошиний ринок

«Музичні історії»: Ме каго он амор, або пісні надії та любові

«Музичні історії»: Шерше ля Франс, або Як французи впливали на сучасну музику

Мелодії воєнного часу – від Боба Ділана до Адріано Челентано

Про що мріють солдати…

Мелодії воєнного часу – в екслюзивному плей-листі від Укрінформу

Кримінальні танці — як, коли та з ким

«Музичні історії»: Gasta Claus, Perper, Slade та інші

Led Zeppelin навпаки, або чому зірка не завжди стає кометою

Все буде хумпа, або нові пригоди екзотичних музичних стилів

Пригоди каджунського акордеона, або звідки беруться екзотичні музичні стилі

Як Карлос Сантана став Світильником ока господнього

Як правильно рибалити на квадратного групера, або знахідки з блошиних ринків

Одеса на музичній мапі світу

У пошуках цукрової людини, або різдвяні історії з життя антиподів

Джон Леннон, Елтон Джон та інші самотні серця

Як фінські панки перемогли російських мілітаристів

Про тих, хто не захотів стати зіркою. А міг би…

Кавери, які стали популярнішими за оригінали

Як правильно танцювати «Смарткач»

«Реве та стогне...» у ритмі вальсу, або чому Україна впродовж десятиліть залишалась