Китай повідомив про сплеск внутрішнього споживання під час Свята весни
Китайський уряд повідомив про сплеск внутрішнього споживання під час вихідних з нагоди святкування Року дракона, що вважається індикатором оптимістичних споживчих настроїв громадян і свідчить про загалом задовільний стан національної економіки.
Про це повідомляє Xinhua, передає Укрінформ.
Новий рік за місячним календарем, Свято весни, є одним із найбільших свят у Китаї, що відзначається впродовж восьми днів, а дані про кількість туристичних поїздок, здійснених витрат, касових зборів тощо традиційно вважаються показниками споживчих настроїв жителів країни та стану її економіки.
Так, за останніми даними Міністерства культури та туризму КНР, під час Свята весни здійснено 474 мільйони внутрішніх туристичних поїздок, що на 34,3% більше, ніж за цей період минулого року, і на 19% більше показника допандемійного 2019-го. Внутрішні туристи витратили за вісім днів загалом близько 632,7 мільярда юанів (приблизно $89,1 млрд), що на 7,7% перевищує дані за 2019 рік.
Держкіно повідомило про оновлення рекорду касових зборів кінотеатрів, які цього року за час свята вперше перевищили 8 млрд юанів ($1,1 млрд).
Як передавав Укрінформ, китайський автогігант BYD планує збудувати завод електрокарів у Мексиці, більшість з яких експортуватиметься у США.