У S.T.A.L.K.E.R.2 інтегрували українську музику, побут та зрозумілій іноземцям контекст - експерт
Гра «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» стала першою масштабною відеогрою з українськими наративами.
Про це в коментарі Укрінформу заявив консультант з комунікацій та публіцист Юрій Богданов.
«Їм (розробникам – ред.) вдалося створити взірець продукту, в який можна органічно інтегрувати український порядок денний, музику, побут, певний контекст на зрозумілій для середнього американського чи європейського юзера мові», - пояснив Богданов.
На думку експерта, S.T.A.L.K.E.R.2 – це перша українська гра такого масштабу, в яку українська культура, наративи вдало вмонтовані і є чудові можливості їх транслювати на світову спільноту. Вона продається рекордними тиражами, базується на вже відомій серії, а її розробники – суто українська студія, вже відома у світі за першим S.T.A.L.K.E.R. та серією стратегічних ігор «Козаки».
За словами фахівця з комунікацій, відеоігри потрібно використовувати як інструмент культурної дипломатії, оскільки сучасні ігри - це складні сюжети, фільми з елементами гри, в яких залученість гравців – вища, ніж у глядача кіно.
«Мінкульту варто було б у своїй «зовнішній» діяльності в першу чергу фінансувати українських розробників ігор, авторів серіалів - ті формати, які можуть просунути нас на Захід і у світ», - зазначив Богданов.
За його словами, росіяни вже давно так діють. «Вони давно працюють в цьому напрямку на державному рівні, але надто вже ідеологізують свій контент, тому він зустрічає відторгнення в країнах Заходу, - говорить фахівець з комунікацій. – А нам потрібна культурна дипломатія з сучасними інструментами, які мають справжній попит»
Як повідомляв Укрінформ, за два дні після релізу було продано 1 мільйон копій української відеогри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» від компанії GSC Game World.
«S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» – відеогра в жанрі постапокаліптичного шутера, яка є продовженням культової серії ігор S.T.A.L.K.E.R.