Другий сезон «Гри в кальмара» за 11 днів набрав уже понад 126 мільйонів переглядів на Netflix
Щонайменше 126,2 млн переглядів набрав популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game) за перші 11 днів після виходу на стримінговій платформі Netflix.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap.
За минулий тиждень серіал набрав 58,2 млн переглядів, забезпечивши собі перше місце в 91 країні.
Загалом другий сезон «Гри в кальмара» зібрав вже рекордні 126,2 млн переглядів.
Зазначається, що надзвичайна популярність другого сезону серіалу також відновила інтерес глядачів до першого сезону, який піднявся на другу сходинку у рейтингу неангломовних телешоу.
За минулий тиждень перший сезон Squid Game набрав ще 13,6 млн переглядів.
Нині перший і другий сезони «Гри в кальмара» посідають перше і друге місця у списку найпопулярніших неангломовних телешоу всіх часів на Netflix.
Як повідомляв Укрінформ, напередодні прем'єри другого сезону популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game), який вийшов у 2021 році, зібрав 330 млн глядачів та 2,8 млрд годин перегляду на Netflix.