Український стартап із продажу старих авто запустився у Польщі
Український онлайн-аукціон старих автомобілів eTachki у травні запустив аналогічний проект у Польщі під брендом anyCars.
Варшава стала першим містом, де почав працювати сервіс, однак у нього плани - "розповсюдитись" по всіх воєводствах до кінця року, пише AIN.UA.
За словами засновників, проект anyCars в Польщі працюватиме за таким же принципом, як і в Україні.
"Принцип стартапу простий: спочатку продавець проводить попередню оцінку свого авто на сайті компанії, після чого приїжджає до найближчого відділення для його технічного огляду. Зробивши огляд транспортного засобу, фахівці компанії перетворюють його в цифровий лот і публікують на півгодинні закриті торги. За результатами аукціону продавцеві пропонується максимальна ціна, і якщо вона його влаштовує, то угода укладається на місці", - зазначається у повідомленні.
Співвласник і CEO eTachki Олег Скрипниченко зазначив, що розпочати роботу на польському ринку набагато легше, ніж на вітчизняному.
"Почати працювати на польському ринку виявилося набагато легше, ніж на українському. Не останню роль, звичайно, зіграв досвід в Україні і високі темпи зростання компанії. Але головне те, що українців нам потрібно привчати до онлайн-аукціону і сервісу в цілому, а ось для європейців це не новинка. Вони вже знайомі з онлайн-аукціонами і з автомобілями прощаються частіше і легше", - сказав він.
Нагадаємо, зараз у компанії відкрито 32 відділення в Україні і одне в Польщі. За 2016 рік eTachki в Україні виробили кілька тисяч угод. Минулорічний оборот стартапа зріс удвічі в порівнянні з 2015 роком.
Найпопулярніші автомобілі на аукціонах в eTachki стали Toyota, Ford і Opel.
Фото: ITC