У Вроцлаві Україну популяризують в автобусах і трамваях
З 22 березня у понад 400 міських автобусах і трамваях Вроцлава (південний захід Польщі) почали транслювати відеоролики про різні цікаві місця України, створені учасниками медіапроєкту Ukraїner.
Про це в коментарі кореспондентові Укрінформу повідомила продюсер медіапроєкту Ukraїner Наталія Панченко.
«Однією з цілей нашого проєкту є популяризація України за кордоном, її відкриття для іноземців такою, як вона є насправді. Не через політиків, чи попзірок, а через пересічних людей, природу, архітектуру, культуру, народні ремесла, місцеві цікавинки тощо. Поступово реалізуючи поставлену ціль, спочатку наші відео з’явились на близько тисячі екранів у фітнес-клубах Польщі, Чехії та Болгарії, потім у міському транспорті Варшави, а від учора – у Вроцлаві», – розповіла Панченко.
За її словами, у Вроцлаві відео Ukraїner транслюватимуться у понад 400 автобусах, у кожному з яких є по 2-4 екрани.
Як зауважила Панченко, інформаційна кампанія про Україну стала можлива за підтримки з боку уповноваженої мера міста з питань українців Ольги Хребор та міської транспортної компанії (МРК) Вроцлава.
«Дуже відчувалось їхнє щире зацікавлення у тому, аби жителі Вроцлава побачили наші відеоролики», – сказала продюсер медіапроєкту Ukraїner.
Вона висловила сподівання, що після Варшави та Вроцлава географія міст, де транслюватиметься відеоролики про Україну, розширюватиметься.
Офіційний сайт Вроцлава повідомив, що у місті проживає від 64 до 100 тис. українців.
За словами Хребор, трансляція у громадському транспорті відео про Україну є жестом у бік цих українців, адже вона надає можливість знову віртуально побувати у себе на Батьківщині. Натомість для інших жителів та гостей Вроцлава – це можливість побачити Україну так, як її бачать українці.
Фото: Укрінформ