У Нідерландах відбувся Фестиваль української моди та культури

Фото

В Амстердамі понад 25 українських модних брендів представили свою продукцію на Ukrainian Fashion and Culture Festival, де відвідувачі мали можливість познайомитися з українськими модельєрами, а також приміряти та придбати вироби з їхніх колекцій, привезених з України.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу в Гаазі.

«Це вже наш другий захід, перший був у вересні 2022, ми відкрили поп-ап бутік українських брендів в центрі Амстердаму. Він мав шалений успіх і ми зрозуміли, що хочемо зробити ще більший захід», – сказала в коментарі кореспонденту Укрінформу стилістка і співзасновниця проєкту Анастасія Мельник (Stacy Mills Stylist).

«У мене є в Україні бренд хустинок Vigy і я розумію як важко зараз просувати бренд і як працюють виробництва в Україні … восени ми з Анастасією вирішили популяризувати українського виробника саме в Нідерландах і після першого успішного запуску, ми почали розробляти план на другий і ось маємо ще один чудовий кейс і рухаємо далі», – розповіла артменеджерка та співзасновниця проєкту Марія Вишнівська.

Засновниці фестивалю Марія Вишнівська та Анастасія Мельник, яка більше відома як Stacy Mills Stylist, розповіли, що в них не було спонсорів або підтримки від держави чи фондів, фестиваль було  організовано за власні кошти.

«Все власними силами та з великою підтримкою волонтерів, які в процесі об’єдналися в одну велику команду. Анастасія достукалась до Нідерландської преси та Telegraaf, Het Parool та IAmsterdam розповіли про нас», – поділилася Марія Вишнівська.

За словами Анастасії Мельник (Stacy Mills Stylist), головна ідея заходу – це закохати європейців в Україну.

«Нам хотілося показати Україну з самих різних боків, презентувати як країну талановитих людей. Наша місія – закохати європейців в багату  українську культуру, тому саме ми обрали формат фестивалю – смачнюща кухня, музика, талановиті артисти та дизайнери», – каже Анастасії Мельник.

Своєю чергою Марія Вишнівська додала, що «нам також було важливо об’єднати разом українців які сумують за домівками і зустрітися разом однією великою сім’єю». 

Загалом 25 українських відомих брендів взяли участь у заході.

«Усього до нас приєднались 25 українських брендів, які пройшли мій особистий відбір. Я, як стиліст, є великим фанатом українських брендів, ношу, раджу клієнтам та усіляко просуваю у себе в блозі. Ми хотіли дати простір талановитим українським дизайнерам, в яких виробництво досі в Україні, вони надають робочі місця, працюють на генераторах під сирени, але продовжують створювати для нас красу в ці страшні часи», – розповіла Анастасія Мельник.

Серед брендів: Poustovit, Elena Reva, Iva Jewelry, Samokish Jewelery, L'eskizzo, Motyv, Kolosova, Fiore Bianco, Fredinskaya, Lipa, LAB, SevenEleven, Etape, Verdoni, Vikele Studio, Romanova, Rikki Hype, DF Original, Cabanchicom, Vigy, Ko'Hanna Candles, AnnaBo.

За словами Марії Вишнівської, головна мета фестивалю – популяризація української культури в Нідерландах, просування українського одягу як базового, «щоб гості фестивалю стали постійними покупцями брендів які ми привезли. Об’єднання українського та нідерландського народів разом».

Організатори також зазначили, що нідерландці дуже тепло прийняли українців і багато сімей розділили свій будинок з біженцями.

«Тому багато Українців приходили разом зі своїми хостами, які були безмежно задоволені доторкнутись до нашої культури», – поділилася Марія Вишнівська. 

Вона також розповіла, що в кінці березня планують відвідати з брендами Сінгапур.

«Також отримали підтримку від організації Vataha та українського дому в Роттердамі і тому, можливо, ще буде невеликий фест в Роттердамі та, звісно, в більшому масштабі восени в Амстердамі», – зазначила Вишнівська.

Як повідомляв Укрінформ, у Музеї дизайну Dedel в Гаазі (Нідерланди) відкрилася виставка «Україна. Люди. Мужність. Плакати», на якій представлено майже півсотні плакатів воєнного часу сучасних українських художників, які описують події після повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну 24 лютого 2022 року.

Також на виставці представлені українські кіноплакати 1920-х років з колекції Музею дизайну Dedel, які ілюструють багатство культурного життя українців століття тому.

Виставку «Україна. Люди. Мужність. Плакати» можна відвідати до 21 травня 2023 року. Для громадян України вхід вільний.

Фото: Olga Movchan