МЗС додатково спростило отримання консульских послуг для українців за кордоном
Уряд схвалив запуск експериментального проєкту щодо надання окремих публічних послуг та вчинення окремих консульських дій за заявами осіб за межами України, що подаються за допомогою Єдиного держпорталу електронних послуг або системи «е-Консул».
Про схвалення відповідної постанови повідомило Міністерство закордонних справ, передає Укрінформ.
Зазначається, що завдяки ухваленню постанови громадяни України за кордоном отримають такі нові можливості:
1. Оформлення ID-карток із доставкою готової картки поштою (потрібен лише один візит до посольства чи консульства для подання документів);
2. Оформлення закордонних паспортів за один візит для збору біометричних даних із подальшим отриманням готового документа поштою;
3. Реєстрація в Державному реєстрі платників податків через посольства та консульства;
4. Обмін посвідчення водія або отримання його після втрати чи викрадення;
5. Комплексна послуга для оформлення новонароджених, яка включає:
- державну реєстрацію народження дитини (видача свідоцтва про народження);
- реєстрацію дитини громадянином України;
- внесення дитини до Єдиного державного демографічного реєстру (присвоєння УНЗР);
- реєстрацію дитини в Державному реєстрі платників податків.
Відтепер заяви про надання послуг можна буде подавати через Єдиний держпортал електронних послуг або мобільний додаток "Дія".
«МЗС продовжує розбудовувати сучасну, мобільну, цифрову та сервісно-орієнтовану консульську службу, здатну адекватно й оперативно реагувати на теперішні та майбутні виклики», - прокоментував очільник міністерства Андрій Сибіга.
Він висловив додав, що нововведення спрощують доступ до послуг МЗС шляхом цифровізації і таким чином для подачі та отримання документів двічі їхати за багато кілометрів не потрібно.
Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ ще у серпні заявило про здійснення модернізації інформаційно-комунікаційної системи консульських послуг для українців за кордоном.
Фото: freepik.com