Реформа Укрзалізниці: Бальчун назвав перші три кроки

Переможець конкурсу на главу "Укрзалізниці" поляк Войцех Бальчун вважає, що в першу чергу на підприємстві необхідно провести аудит, підготувати план на короткострокову перспективу і створити команду для проведення подальших реформ.

Про це він заявив в інтерв'ю "Центру транспортних стратегій".

"На даний момент я ще не володію повною інформацією про реальний стан справ в "УЗ". Тому перший крок - це якийсь аудит, щоб визначити, яка там реальна ситуація. Потім підготуємо план, щоб поліпшити економічну ситуацію в короткостроковій перспективі. Я сам самостійно не буду в змозі це зробити, тому ще одним кроком стане залучення людей для створення відповідної команди", - зазначив Бальчун.

При цьому він підкреслив, що має намір підбирати команду за ознакою професіоналізму і бажанням працювати на здійснення реформ, а не, наприклад, за віковими ознаками.

"Мені потрібні будуть люди, що мають ідеї змін на залізниці, які мені повірять. Зі свого досвіду я пам'ятаю, що PKP Cargo теж не хотіло змінюватися, але були всередині компанії люди, які прагнули її реформувати, і це вдалося. До слова, серед них були фахівці, які перед цим пропрацювали 20-30 років. Тому я не кажу, що прийдуть тільки молоді фахівці, і що тільки вони все бачать, як краще", - заявив Бальчун.

Зокрема, за його словами, потрібні експерти з деталізованим баченням функціонування "УЗ", які дуже добре знають як її слабкі, так і сильні сторони.

"У Польщі мені вдалося створити такий пул експертів, який під моїм керівництвом реформував PKP Cargo. Вірю, що вдасться знайти таких людей, дуже сильно зацікавлених у змінах і в "УЗ", - зазначив Бальчун.

Говорячи про цілі, які він ставить перед собою, наприклад до 2020 року, Бальчун зазначив, що головною умовою є поліпшення фінансових результатів "Укрзалізниці" і використання стратегічного розташування України з точки зору транспортних коридорів.

"Я хотів би, щоб в 2020 році (а це, насправді, вже дуже скоро з точки зору глобальних бізнес-процесів) "УЗ" поліпшила свої фінансові результати і стала прибутковою, стала компанією, яка почне великий процес модернізації інфраструктури і рухомого складу, щоб вона зуміла використати стратегічне розташування України (з точки зору транспортних коридорів) і доступ до портів Чорного моря, а також кордони з ЄС", - підкреслив він.

Фото: informator.news