Для обслуговування "Шовкового шляху" Україні необхідні додаткові порти - ТППУ
Україна для реалізації проекту "Шовковий шлях" (сполученням Євросоюз-Україна-Грузія-Китай) потребує додаткових портів та потужностей для розвантаження.
Про це поінформував президент Торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков на IX міжнародному інвестиційному форумі "Таврійські горизонти: співпраця, інвестиції, економічний розвиток", що проходив на Херсонщині, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Іноземні компанії дивляться на Херсонщину через призму, насамперед того, що це дуже зручний логістичний центр. Особливо, якщо ми згадаємо "Шовковий шлях". Тому що це колосальний товаропотік від Китаю сюди. Нам не вистачає портів та розвантаження", -сказав Чижиков.
Він закликав китайських та інших інвесторів розглянути це питання.
Як повідомляв Укрінформ, Херсонщина хоче стати сполучною ланкою "Шовкового шляху" та водного коридору між Гданськом і Херсоном. "Ми хочемо запропонувати спорудження нового глибоководного порту в Херсонській області, який дозволив би саме об'єднати "Шовковий шлях" і вивести його туди, на Гданськ. На сьогодні у нас є така потреба і є така інфраструктурна можливість, це не так вже й дорого коштуватиме", - заявив голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв. Спорудити новий глибоководний порт Херсонщина пропонує у Дніпровському лимані поблизу села Станіслав Білозерського району. У вересні 2016 року проект його будівництва було презентовано у Китаї.