Від скарги до перевірки може пройти до півтора місяця - Держспоживслужба
Після запровадження процедури погодження позапланової перевірки суб'єкта господарювання в органі, що формує політику, між скаргою та фактичною перевіркою може пройти більше місяця - Держспоживслужба.
Про це повідомляє Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
"Це може зайняти декілька тижнів. Фактично між скаргою споживача та перевіркою може пройти місяць-півтора. А це великий мінус, тому що люди розраховують на більш оперативну реакцію. І в рамках чинного законодавства її забезпечити важко. Робота ведеться предметно - без відписок і байдужого ставлення", - наголосив голова Держспоживслужби Володимир Лапа.
Він додав, що на швидкість здійснення перевірки впливає також правильність заявки, яку подає громадянин.
Наразі в Україні діє мораторій на перевірки бізнесу. Здійснити позапланову перевірку можна лише на підставі скарги від споживача. З 2017 року для здійснення перевірки контролюючий орган має погодити в органі, який реалізує державну політику в відповідній сфері.