У Маріупольському порту побудують зерновий термінал
Адміністрація морських портів України і ДП "Маріупольський морський торговельний порт" підписали меморандум про будівництво зернового терміналу до кінця 2018 року.
Про це заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, інформує АМПУ.
"В рамках угоди АМПУ забезпечить реконструкцію причального фронту для будівництва майбутнього зернового терміналу, а також проведе днопоглиблювальні роботи біля причалів № 3–4",— повідомив Вецкаганс.
В рамках угоди, АМПУ реконструює гідротехнічну частину причалів № 3–4 з приведенням їх до наступних характеристик: причал № 3: довжина — 145м, глибина біля причалу — 9,75 м, причал № 4: довжина — 234 м, глибина біля причалу — 9,75 м.
Сумарний обсяг фінансування ремонтних робіт в 2017 році складе 18,278 млн грн.
"Маріупольський морський торговельний порт" після будівництва терміналу планує збільшити обсяг вантажопереробки на 2 млн тонн на рік за рахунок залучення суден більшої вантажопідйомності. В результаті запуску терміналу буде створено додатково 60 робочих місць.
"Будівництво сучасного кластеру зі зберігання і перевалки агропромислових вантажів, реконструкція гідротехнічних споруд, розвиток операційних акваторій дозволить довести обсяг перевалки зерна, олії та шроту через Маріупольський порт до 2,5 мільйона тонн на рік. Це підвищить конкурентоспроможність нашого підприємства", - зауважив в.о. директора ДП "Маріупольський морський торговельний порт" Олександр Олійник.
Старт роботи терміналу заплановано на кінець 2018 року. При цьому, реконструкцію причальної інфраструктури планується завершити до середини 2019 року. Для забезпечення безперебійної роботи комплексу, введення в експлуатацію модернізованого причалу буде проводитися в кілька етапів.
Раніше АМПУ підписала ще два меморандуми про співпрацю з агрохолдингом "Кернел" і портовим оператором "Рісоіл Термінал" в морському порту Чорноморськ. Обидві угоди спрямовані на збільшення вантажопотоку і розвиток портових потужностей.
Нагадаємо, навесні 2017 року АМПУ оголосила два тендери на проведення експлуатаційного поглиблення в акваторії і на підхідних каналах Маріупольського та Бердянського портів. Інформація про це опублікована в системі електронних закупівель ProZorro. Згідно з вимогами замовника, роботи повинні бути проведені до кінця поточного року.
Довідка.
ДП "Маріупольський морський торговельний порт" входить до четвірки найбільших портів України і розташований на перетині всіх видів транспортних шляхів. Потужності порту дозволяють переробляти понад 17 млн т вантажів на рік.