Ryanair "відійшла" з Україна через низький попит на квитки - експерт
Ірландська авіакомпанія Ryanair припинила онлайн-продаж квитків і повідомила про відхід з України через низький попит на квитки українцями.
Таку думку висловив авіаексперт, член експертної ради Української логістичної асоціації Артур Вінюков-Прощенко в коментарі Укрінформу.
"Те, що Ryanair стали "на диби", мені, як економісту, здається, що причина тут інша. Вони подивилися цифри з продажу і зрозуміли, що цей ринок їм нецікавий", - вважає експерт.
На його думку, онлайн-продаж квитків в Україні не виправдав фінансових очікувань бюджетного перевізника.
"Вони рахують свої гроші. І тут важлива тенденція нарощування попиту. За декілька місяців можна вже оцінювати ці речі, а продаж уже пару місяців був. На цьому горизонті сучасна система управління доходами дозволяє зрозуміти приріст продажу", - підсумував Вінюков-Прощенко.
Як повідомляв Укрінформ, гендиректор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін на спеціально скликаній прес-конференції заявив, що договір з Ryanair не може бути підписаний з низки причин.
Того ж дня на офіційному сайті ірландського лоукостера Ryanair зникла можливість придбання квитків у напрямку в і з аеропортів "Бориспіль" і "Львів".
Лоукост-перевізник пояснив скасовані рейси невиконанням київським аеропортом угоди, яка була підписана в березні з Міністерством інфраструктури, посадовими особами аеропорту і чинним генеральним директором аеропорту.