Ryanair повідомив клієнтам, що робити з квитками
Компанія Ryanair розіслала всім, хто купив квитки, лист з докладною інструкцією.
Про це інформує Українська правда з посиланням на повідомлення компанії.
Відповідно до цієї інструкції у пасажира є 2 опції:
1. Отримати повну компенсацію грошей за квитки.
2. Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.
Якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.
"Райнер щиро просить вибачення за незручності, викликані відміною рейсу", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо: планувалося, що з жовтня 2017 року українці також зможуть подорожувати найдешевшим європейським лоукостом Ryanair. Літаки ірландської авіакомпанії планували здійснювати рейси з аеропортів Києва та Львова до низки європейських країн за досить привабливими бюджетними цінами.10 липня стало відомо, що відомий ірландський лоукостер Ryanair може оголосити про скасування авіапольотів в Україну.
Згодом на офіційному сайті авіакомпанії Ryanair зникла можливість придбати квитки з України у країни Європи і назад.