Україна відновлює історичну спадщину залізничного транспорту - Омелян

Протягом серпня 2017 року на Боржавській вузькоколійці двічі на тиждень курсуватиме історичний потяг за маршрутом Виноградово-Хмільник або Виноградово-Хмільник-Іршава.

Про це інформує прес-служба відомства.

«Протягом серпня 2017 року Міністерство інфраструктури, ПАТ «Укрзалізниця», Закарпатська ОДА та громадська організація OSTGLEIS проводять спільний пілотний проект «Історичний потяг на Боржавській вузькоколійці 2017», - йдеться в повідомленні.

Поїзд у складі паровоза Гр-280, що був перевезений на місяць з Гайворонського депо спеціально для проекту, та трьох вагонів двічі на тиждень (п'ятниця та неділя) курсуватиме за маршрутом Виноградово-Хмільник або Виноградово-Хмільник-Іршава.

"Наша країна, як і всі цивілізовані країни світу, робить впевнені кроки у галузі збереження та відновлення історичної спадщини залізничного транспорту. Я особисто радію з того, що ми зберігаємо спадщину, а не продаємо і не ріжемо її на металобрухт", - зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Читайте також: Суд визнав незаконним виведення Укрзалізниці з підпорядкування Мінінфраструктури

За його словами, системна робота, початок якій у 2015 році поклала відповідна Робоча група у Міністерстві, набуває все більших обертів. 

«Було знайдено, систематизовано, заборонено знищувати, поставлено на контроль більш, ніж 500 об'єктів історичної залізничної спадщини - паровози, ретровагони, спеціальна техніка, гідроколонки та багато іншого, створено інтерактивну карту залізничної історії, яка стане в пригоді подорожуючим, зібрано багато цінної технічної документації та інструментів для ремонту історичного рухомого складу, продовжує комплектуватись та ремонтувати паровози локомотивне депо станції Сновськ, яке є базовим підприємством України з обслуговування та ремонту цих старовинних локомотивів. Регулярно проводяться відкриті зустрічі з ентузіастами, обговорюються та відпрацьовуються нові туристичні маршрути з паровозами а також проведення фестивалів історичної техніки", - коментує очільник відомства.

Довідка. Паровоз побудований у 1951 році на заводі LKM у Бабельсберзі, Німеччина. Він брав участь у зйомках фільму "9 життів Нестора Махно" та інших, на Гайворонській вузькоколійці регулярно веде туристичні поїзди на замовлення.