В Укрзалізниці розповіли про перші 100 днів роботи нового керівника
Оновлення пасажирських і вантажних вагонів, розвиток залізничного сполучення з ЄС, новий сервіс для пасажирів та вдосконалення системи закупівель – далеко не всі результати перших 100 днів роботи в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова.
Про проведену роботу і досягнуті за цей короткий час здобутки керівник Укрзалізниці прозвітував у суботу на своїй сторінці у Twitter.
«Системно оновлюємо пасажирські вагони, електрички, є фундамент для придбання локомотивів, локалізації їх виробництва, з ЄБРР вдосконалюємо систему закупівель, почали реформу корпоративного управління, побудували більше вантажних вагонів, ніж купили за останні роки. Лише 100 днів позаду», - написав він.
Укрзалізниця справді останнім часом серйозно зайнялась системним оновленням пасажирських вагонів і повторно оголосила в системі Prozorro процедуру закупівлі шести дизельних поїздів у тривагонному складі з очікуваною вартістю 1,062 млрд грн з ПДВ за всю партію. Вони використовуватимуться для регіональних пасажирських перевезень.
Оновлення рухомого складу для приміських перевезень відбувається і шляхом модернізації та капітальних ремонтів. Так, на маршрути вийшли модернізовані цьогоріч три електрички Львів – Трускавець, Фастів – Ворожба та Київ – Роток – Київ. Ще чотири модернізовані електрички вийдуть із заводу до кінця 2017 року. Триває й капітальний ремонт, і цьогоріч його обсяги більші, ніж торік.
"Із введенням нового графіка плануємо розпочати пілотний проект – це «човниковий» рух електропоїздів на пріоритетних напрямках київського залізничного вузла. Тобто модернізовані електрички використовуватимуться для приміського залізничного сполучення між Києвом, Ірпенем, Бучею, Немішаєвим та Броварами з інтервалом руху 20-25 хвилин. Такі перевезення будуть зручними для жителів міст-супутників, які працюють у столиці, зменшиться навантаження на автотранспорт», – розповів керівник Укрзалізниці.
З початку року залізничники виконали капітальний ремонт, у тому числі. з подовженням терміну служби та окремими модернізаціями 53 секцій електропоїздів (11 складів) на 301 млн грн. Загалом упродовж цього та наступного років Укрзалізниця має намір капітально відремонтувати майже 20% парку приміських поїздів. «У 2017 році буде оновлено 93 секції, а у 2018 – 159 секцій електропоїздів. Це найбільше за останнє десятиріччя», – зазначив Кравцов.
Крім цього, Укрзалізниця оновлює і рухомий склад для перевезення пасажирів у далекому сполученні. Цього року товариство вперше за тривалий період закупило 50 нових пасажирських вагонів, і на даний час продовжується їх постачання.
Серед пріоритетів роботи Укрзалізниці – надання пасажирам нових сервісних послуг та розвиток залізничного сполучення з країнами Євросоюзу. Серед останніх запланованих нововведень в обслуговуванні пасажирів – запровадження у нічних поїздах сервісу повноцінного харчування. З грудня також заплановане впровадження нової програми стандартів сервісу для обслуговування пасажирів, а з 2018 року пасажирам запропонують ряд нових електронних сервісів.
Що стосується розвитку залізничного сполучення з Євросоюзом, то уже з 10 грудня Укрзалізниця запроваджує ще один поїзд міжнародного сполучення Здолбунів – Ковель – Хелм, який курсуватиме цілорічно і щоденно. Тоді ж почне курсувати новий поїзд з Києва до Відня.
На початку наступного року у планах Укрзалізниці - перетворити вокзал Мукачево на великий транспортний хаб для поїздів широкої та євроколії. З пасажирської платформи, яку збудують на станції, відправлятимуться пасажирські поїзди до країн Євросоюзу. До Мукачева євроколією також прибуватимуть поїзди з Європи.
Крім цього, за словами Кравцова, Укрзалізниця веде постійний діалог з учасниками вантажного ринку, будує нові партнерські відносини з інвесторами та намагається зробити компанію відкритою і прозорою.