Укртрансгаз почав модернізацію компресорної станції «Бар» газогону «Союз»
Укртрансгаз розпочинає активну фазу одного з найбільших інвестиційних проектів модернізації газотранспортної інфраструктури України – реконструкцію компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз».
Про це Укрінформу повідомили з прес-служби газотранспортної компанії.
"Проектна вартість будівництва становить понад 79 млн євро, з яких 53,6 млн євро – кредит, наданий німецьким Deutsche Bank AG, а близько 26 млн євро – власні кошти Укртрансгазу", - йдеться у повідомленні.
В Укртрансгазі нагадали, що компресорна станція магістрального газопроводу «Союз» була введена в експлуатацію у 1979 році і на сьогодні є ключовим газотранспортним вузлом, що бере участь в транспортуванні природного газу для потреб українських споживачів та його транзиті з Російської Федерації до країн ЄС.
"Цей проект реконструкції дозволить підвищити як ефективність роботи компресорної станції «Бар», так і надійність функціонування української ГТС в цілому. Також буде покращено енергоефективність, зокрема ККД газоперекачувальних агрегатів зросте з 25% до 36%, скоротяться витрати природного газу при транспортуванні, а обсяги викидів вихлопних газів під час роботи станції відповідатимуть європейським екологічним нормам", - наголосили в компанії.
Генеральним підрядником проекту є провідна німецька інженерна компанія Ferrostaal Industrieanlagen GmbH. У вересні 2017 року розпочалося постачання й розмитнення в Україні газотурбінних двигунів та основного устаткування для реконструкції компресорної станції «Бар».
За словами т.в.о. президента ПАТ «Укртрансгаз» Мирослава Химка, завершено етап виготовлення і затвердження проектної документації та початок робіт з реконструкції, очікуваний термін реалізації яких є близько 18 місяців.
В рамках проекту реконструкції КС «Бар» запланована заміна двох наявних газоперекачувальних агрегатів ГТК-10I (№1, 2) на сучасні – типу PGT-25-DLE виробництва компанії General Electric, що мають високі технічні, економічні та екологічні показники. Станцію також оновлять блоком підготовки паливного газу для нових ГПА, новою системою генерації стисненого повітря з ресивером. Також передбачається ряд інших технологічних удосконалень, що підвищать надійність та ефективність всієї системи.