Японці виявляють значний інтерес до української харчової продукції - Мінагро

Визначено українські продовольчі товари, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. 

Про це повідомляє прес-служба Мінагро.

“За результатами проведеного аналізу ринку представниками компанії Consulting Integrated та профільних асоціацій визначено цілий ряд українських продовольчих товарів, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. Йдеться, зокрема, про: кондитерські вироби, снеки та superfood, томатну пасту та інші види паст із овочів та ягід, джеми, консервовані овочі та фрукти, пиво, вино, органічну продукцію, мед, горіхи та інше”, - зазначили у профільному міністерстві.

Заступник міністра аграрної політики та продовольства з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева зауважила, що Японія сьогодні серед пріоритетних зовнішніх ринків для розширення збуту української аграрної та харчової продукції. 

«Японія є надзвичайно цікавим ринком збуту для українського виробника та експортера не тільки і не стільки з точки зору реалізації сировини, скільки з точки зору налагодження експорту переробленої та готової харчової продукції, особливо в таких цікавих нішах, як органічні та здорові продукти харчування», - наголосила урядовець.

Вона також повідомила, що у 2017 році двосторонній товарообіг аграрними та харчовими товарами між країнами становив лише $89,2 млн, з яких $85,8 млн частка експорту українських продуктів. «При цьому, ми бачимо серйозні можливості для розширення товарної номенклатури вітчизняного експорту на ринок Японії вже найближчим часом, у тому числі завдяки активній участі українських компаній у найбільшій продовольчій виставці даного регіону – «FOODEX JAPAN», - наголосила урядовець.

Читайте також: У Мінагро розповіли, на який врожай зернових очікують цьогоріч

За її словами, ринок Японії є дуже вибагливим і непростим для виходу на нього. "Тому ми спільно з Держспоживслужбою активно працюємо над тим, щоб відкривати дану країну для все більшої кількості нашої продукції. Дуже рада відмітити, що 22 компанії з України в цьому році взяли участь в масштабній виставці продуктів харчування та напоїв «FOODEX JAPAN 2018». Окрім цього, 7 українських компаній представляли свою продукцію на власних стендах. Сподіваюсь, що в 2019 році, завдяки спільним зусиллям представників Мінагро, МЕРТ, Export promotion office та зацікавлених виробників, ми зможемо організувати перший Національний стенд України в рамках цієї виставки в Японії», - резюмувала Ольга Трофімцева.

За результатами 2017 року, загальний експорт українських аграрних продуктів до Японії становив $85,8 млн. Серед ключових товарів експорту тютюн та вироби з нього - $64,1 млн, зернові злаки - $19 млн, молоко згущене - $0,9 млн, залишки та відходи харчової промисловості - $0,5 млн, продукти переробки овочів та плодів - $0,5 млн та інші товари. 

Імпорт японських агротоварів Україною становив - $3,4 млн, де ключові товари: ефірні масла - $2,1 млн, різні інші харчові товари - $0,6 млн, риба - $0,2 млн, спирт - $0,2 млн, вироби з зерна та хлібних злаків - $0,1 млн та інші.