Укрзалізниця повідомила про цьогорічні масштаби реконструкції та ремонту колій
У січні-серпні 2018 року Укрзалізниця реконструювала майже 184 км колії та капітально відремонтувала понад 167 км, замінила на нові 106 комплектів стрілочних переводів.
Нинішнього року компанія планує виконати більше ремонтно-колійних робіт, ніж минулого, повідомляє прес-служба акціонерного товариства.
"Основні види ремонтно-колійних робіт тривали на напрямках Мостиська – Львів –Тернопіль – Підволочиськ – Жмеринка – Козятин – Фастів– Київ, Чоп-Львів, Львів-Київ, Київ-Гребінка, Гребінка-Харків, Харків-Тополі, Київ-Тополі, Горностаївка-Ніжин, Київ-Фастів-Козятин-Жмеринка-Вапнярка-Одеса, Київ-Зернове, Ягодин-Козятин, Козятин-Жмеринка-Вапнярка-Одеса, Фастів-Миронівка–П’ятихатки –Чаплине–Красна Могила", - деталізували на залізничному підприємстві.
Зазначається, що у вересні залізничники планують реконструювати 36,1 км колій, капітально відремонтувати 34 км колії, виконати середній ремонт 118,6 км колії та комплексно-оздоровчий – 55,4 км колії на різних напрямках.
Найбільший обсяг колійних робіт здійснюватиметься на перегонах: Цвіткове-Володимирівка – 8,1 км, Кам’янське-Пасажирське – Воскобійня – 3,8 км, Коробочкине-Гракове – 3,3 км, Коржівці-Богданівці – 13,8 км, Гребенів-Тухля –3,4 км, Воловець-Вовчий – 7,8 км, Любитів-Ковель – 4,5 км, Кремидівка-Кулиндорове – 4,3 км, Зачатівська – Роз’їзд 367 км – 4,7 км, Ларга-Васкауци – 3,9 км, Моршин-Болехів – 3,8 км.
Загалом усіма видами ремонту Укрзалізниця у 2018 році запланувала оздоровити 1935,4 км колії та 1317 комплеків стрілочних переводів, це перевищує минулорічні обсяги ремонтно-колійних робіт. У 2017 році Укрзалізниця усіма видами ремонту оздоровила 1751,4 км колій та 1184 комплектів стрілочних переводів.
У ПАТ "Укрзалізниця" зауважили, що для оновлення інфраструктури та рухомого складу галузь потребує довгострокових інвестицій та удосконалення тарифної політики. З року в рік спостерігається тенденція, коли індекс цін виробників промислової продукції, що споживає галузь, значно випереджає ціни на перевезення вантажів залізничним транспортом.
«Без економічно справедливого тарифу вже за 10-15 років в Укрзалізниці із 20 тис. км колій залишиться максимум 5», – зазначив директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.
Загалом за 8 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала майже 8,5 млрд грн у розвиток своїх основних фондів, зокрема, в модернізацію інфраструктури, придбання та ремонт рухомого складу. Із них майже 2,8 млрд грн спрямовано на матеріали верхньої будови колії.
Раніше повідомлялося, що цьогоріч в Укрзалізниці заплановані безпрецедентні інвестиції в розвиток галузі – понад 26 млрд грн. Але цього не достатньо, і компанія потребує додатково близько 2 млрд дол. США.
Експлуатаційна довжина колій Укрзалізниці становить 19 927 км, з них електрифіковано 9355 км або 46,94%. До 2021 року Укрзалізниця планує збільшити експлуатаційну довжину електрифікованих колій на 430 км і частка електрифікованих колій складатиме 48,95%.