АМКУ розслідує підвищення плати за послуги мобільного зв’язку

Антимонопольний комітет України (АМКУ) розпочав дослідження питання підняття плати за послуги мобільного зв’язку шляхом встановлення розрахункового періоду оплати – чотири тижні.

Про це повідомляє прес-служба відомства.

"Трьом операторам (ПрАТ "Київстар", ПрАТ "ВФ Україна, ТОВ "Лайфселл" - ред.) направлені вимоги Антимонопольного комітету України для з’ясування правомірності таких нововведень мобільних операторів та донесення їх змісту до абонентів", - йдеться у повідомленні.

В АМКУ зазначили, що відповідно до умов, наприклад, тарифу "Київстар 4G Онлайн", розміщених на офіційному сайті ПрАТ "Київстар", плата за пакет послуг 75 грн знімається раз на 4 тижні. Згідно з умовами, наприклад, тарифу Vodafone SuperNet Start, розміщених на офіційному сайті ПрАТ "ВФ Україна", базова вартість пакетів послуг на 4 тижні становить 65 грн. Відповідно до умов, зокрема, тарифу "Хайп", розміщених на офіційному сайті ТОВ "Лайфселл", вартість тарифу 75 грн на 4 тижні.

Читайте також: АМКУ оштрафував одного з лідерів страхового ринку за нав'язування послуг

Як повідомляв Укрінформ, у серпні цього року мобільні оператори "Київстар" і Vodafone, як і Lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.