Українці стали менше купувати нових авто — топ-5 лідерів попиту
Попит на нові комерційні автомобілі у вересні зменшився порівняно з серпнем майже на 13%.
Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».
"Попит на нові комерційні автомобілі у вересні зменшився у порівнянні з серпнем майже на 13% - до 977 авто. Відносно показника річної давності продажі в цьому сегменті авторинку просіли на піввідсотка", - йдеться в повідомленні.
Краще за інших у вересні продавалися автомобілі марки RENAULT, які охопили майже п’яту частину ринку нових комерційних авто. За місяць було продано і зареєстровано 188 машин цієї французької марки. При цьому до свого вересневого результату 2017 року Рено додала 3%, а від показника попереднього місяця відстала на 25 відсотків.
Друге місце дісталося автомобілям марки FIAT – 132 зареєстровані продажі (+35% до вересня 2017 р. і +16% до серпня 2018 р.).
На третьому місці нові комерційні авто марки FORD – 91 шт. (-23% до вересня 2017 р. і -4% до серпня 2018 р.).
Четверта позиція у MERCEDES-BENZ – 84 авто (-18% до вересня 2017 р. і +2% до серпня 2018 р.).
Замикає лідерську п’ятірку з результатом 68 автомобілів PEUGEOT. За рік попит на нові комерційні Пежо подвоївся, а відносно серпня збільшився на 45 відсотків.
Водночас усього за період з січня по вересень в Україні було зареєстровано 9394 нових комерційних авто. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року споживча активність в цьому сегменті автомобільного ринку зросла на 13 відсотків.