В Укрзалізниці заявляють про зростання вантажопотоку через Бескидський тунель

В Укрзалізниці зазначають, що через новозбудований Бескидський тунель суттєво зріс вантажопотік в обох напрямках.

Про це заявив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов, вказуючи на важливість тунелю, що стала відчутною уже на практиці, повідомляє прес-служба компанії.

"Вже маємо позитивну динаміку перевезень новим тунелем порівняно зі старим. У третьому кварталі 2018 року в напрямку західного кордону дільницею Лавочне-Мукачево, на якій розташований двоколійний Бескидський тунель, перевезено 469 млн 852 тис. тонно-кілометрів брутто. Це майже на 20 млн тонно-кілометрів більше, ніж у першому кварталі цього року, коли рух здійснювався через старий одноколійний тунель», - сказав Кравцов.

Серед вантажів, що прямують через двоколійний Бескидський тунель на експорт, переважає українська продукція гірничо-добувної промисловості, а також скраплений газ та вантажі у контейнерах.

Значно збільшилися й вантажоперевезення у зворотному напрямку.

«Запровадження руху через новий двоколійний Бескидський тунель забезпечило паралельний пропуск парних та непарних поїздів. Також дало змогу підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год, що дало можливість збільшити пробіг електровозів постійного струму», - зазначив також Кравцов.

В Укрзалізниці наголосили, що двоколійний Бескидський тунель має стратегічне значення для України, адже за маршрутом, на якому він розташований, перевозять вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи. Відтак його спорудження стало серйозним кроком на шляху до інтеграції транспортної мережі України у європейську транспортну систему. Це суттєво сприятиме підвищенню інвестиційного клімату в регіоні та Україні загалом.

Читайте також: Маск анонсував відкриття швидкісного тунелю під Лос-Анджелесом

Як повідомляв Укрінформ, відкриття новозбудованого двоколійного Бескидського тунелю, який розташований на межі Львівської та Закарпатської областей, відбулося 24 травня 2018 року. Будівництво об'єкта було розпочато в листопаді 2013 року. Загальна вартість проекту «Будівництво Бескидського тунелю» становить 3 млрд грн, 2,2 млрд грн - кредитні кошти, надані Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та з яких 0,8 млрд - власні кошти Укрзалізниці.

Довжина тунелю - 1764 м; висота - 8,5 м; ширина - 10,5 м. Тунель пролягає на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Пропускна спроможність тунелю - до 100 пар поїздів на добу. Поїзд повністю долає тунель за 2 хвилини за швидкості 60 км/год.

Новозбудований Бескидський тунель ліквідував єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів) та далі на схід, оскільки старий Бескидський тунель залишався єдиною одноколійною дільницею на всій його довжині у 1595 км.