Кадровий портал назвав ТОП-20 кращих роботодавців України 2018 року
Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна оприлюднив підсумки дослідження "Рейтинг роботодавців України 2018" , під час якого було названо ті компанії, у яких пошукачі роботи хотіли б працювати у першу чергу.
Про це розповіла на прес-конференції керівник проекту "Премія HR-бренд Україна" HeadHunter Україна Лариса Онипко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"У цій ТОП-20 ми бачимо 1+1 Медіа, Агротек, Альфа-Банк, Winner, WOG ,Vodafone Україна, Ernst & Young, Київстар, Coca-Cola, Comfy, Креді Агріколь Банк, Майкрософт Україна, Мак Дональдз Україна, Нова пошта, OLX, ПриватБанк, Райфафайзен Банк Аваль, Sаmsung Україна, ТК СТБ та Фармак. Бачимо тут досить відомі міжнародні та українські компанії з розвиненою мережею, а також компанії, на присутність яких можливо впливав маркетинговий бренд цих роботодавців", - сказала Онипко.
За її словами, участь у цьому дослідженні взяли активні пошукачі роботи, як молоді спеціалісти з мінімальним стажем, так і спеціалісти зі значним досвідом.
Зазначалося, що опитування проводилося у три етапи. Спочатку пошукачів анкетували з метою формування списку компаній, в яких українці хотіли би працювати. Потім їх опитували заради визначення саме тих , які їх цікавлять найбільше. І тільки після цього залучали експертів ринку, щоб збільшити об’єктивність даних, отримавши їх незалежну оцінку привабливості роботодавців в кожному галузевому переліку.
"Якщо говорити про критерії вибору роботи, то пошукачів у першу чергу цікавить заробітна плата (84%), для 33% респондентів важливим є професійний розвиток, для 29% важлива можливість кар'єрного зростання, 28% цікавляться змістом та масштабом завдань. Чим досвідченіший кандидат, або якщо йдеться про ІТ-сферу та фінтех, то дуже важливо, які завдання вони виконують і які цілі ставлять перед ними. Ще для 20% респондентів дуже важливим при ухваленні рішення є особистість керівника", - сказала представник HeadHunter.
Вона також назвала галузеві тенденції щодо пошуку роботи. Нині найменш популярними є HoReCa (4%), автотрейдинг (3%) та страхування (2%). Найбільш популярні ІТ (42%), медіа, піар, реклама (21%), фінанси, банки, інвестиційна діяльність (17%), торгівля (15%) та FMCG (14%).