Українські експортери одержали нові можливості після виставки Gulfood

Фото

Завершилась найбільш впливова щорічна виставка харчової промисловості й напоїв Gulfood.

Понад 100 експортерів представляли 32 українські компанії на національному стенді, який традиційно організований Центром підтримки експорту при Київський торгово-промисловій палаті, повідомила її прес-служба.

Gulfood — це прибутковий інструмент продажів для компаній, які готові до експорту. 3000 — це середня кількість контактів, які отримала кожна українська компанія на колективному стенді за кілька днів виставки. Експортери зазначають, що до результатів призводять від 3% напрацьованих контактів. Такі цифри не можуть не вражати, йдеться в повідомленні.

Читайте також: НБУ посилить нагляд у сфері боротьби з відмиванням "брудних" коштів

В рамках виставки відбулися двосторонні зустрічі з представниками уряду та бізнесу ОАЕ. В.о. Міністра аграрної продукції та продовольства України Ольга Трофімцева презентувала на Gulfood Innovation Summit конкурентні переваги українського ринку, експортну стратегію та інвестиційні можливості.

Вона також відвідала Дубайську торгово-промислову палату разом з віце-президентом Київської ТПП Володимиром Коляденком, де під час Gulfood Breakfast домовились про візит дубайської делегації до Києва.

20 березня у Київській ТПП відбудеться тематичний захід “Gulfood Briefing in Kyiv”, метою якого є підбиття підсумків по виставці, неформальне спілкування представників бізнесу і влади та обговорення можливостей розширення підприємницьких зв’язків між Україною та ОАЕ. Учасники українського стенду зустрінуться з Надзвичайним і Повноважним Послом ОАЕ Салем Ахмед Аль-Каабі, керівництвом Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерством закордонних справ, Київською міською держадміністрацією, ДУ «Офіс з просування експорту» та з представниками ділових і фінансових кіл.