Ринок Японії є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту - Трофімцева
Ринок Японії є дуже перспективним для експорту української агропродукції, про це свідчать результати участі вітчизняних агровиробників на міжнародній виставці «Foodex Japan 2019».
Про це заявила в. о. міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева під час круглого столу «Відкриваючи Японію: план дій на 2019-2020», інформує прес-служба Мінагрополітики.
«Японія входить до переліку ключових ринків згідно з Експортною стратегією України та секторальною експортною стратегією для харчової та переробної галузі. Японія – третя економіка у світі з високою платоспроможністю населення. Тому цей ринок є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту», - наголосила Трофімцева.
Вона також зауважила, що останніми роками відбулося планомірне зростання експорту продукції АПК до Японії. У 2018 році він зріс на майже 32% у порівнянні з 2017 роком і становив понад 112 млн дол. США.
В. о. міністра підкреслила, що найбільший потенціал експорту до Японії мають перероблені та готові нішеві харчові продукти.
"Варто відзначити, що вже через місяць після участі у виставці, наші виробники відчули позитивні результати: два виробники отримали інспекцію свого виробництва від японських партнерів, 11 з 13 компаній мають домовленості щодо співпраці, 17 представників мають високу ймовірність підписання контрактів", - акцентувала Трофімцева.
У ході круглого столу відбулося обговорення результатів участі вітчизняних агровиробників в організації першого українського стенду на міжнародній виставці «Foodex Japan 2019», яка проходила в Японії в березні цього року, а також формування на наступні 5 років дорожньої карти виходу української продукції АПК на ринок Японії.