АМПУ і приватні інвестори погодили строки будівництва причалу 1-з в Одесі

АМПУ та «Бруклін-Київ» за участю «Луї Дрейфус Компані Україна» визначили строки завершення робіт по проекту на причалі 1-з в порту Одеса та погодили плани його подальшого розвитку.

Про це Укрінформу повідомили з прес-служби АМПУ.

"Адміністрація морських портів України, ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна» та ТОВ «Бруклін-Київ» в рамках Ukrainian Ports Forum 2019 підписали меморандум про співпрацю. Цей документ визначає строки завершення робіт по будівництву причалу 1-з в порту Одеса та нового зернового комплексу. Інвестиційні проекти, загальна вартість яких складає понад $250 млн, мають бути завершені до кінця 2019 року", - йдеться у повідомленні.

Керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс відзначив, що на фінальному етапі АМПУ та приватним інвесторам вдалося синхронізувати роботи і вийти на закінчення проектів по причалу 1-з та зернового терміналу цього року майже одночасно.

За його словами, подальший розвиток проекту передбачає визначення: економічної доцільності днопоглиблення до 13,5 м, наявності додаткових вантажопотоків, строків реалізації. "Зараз планується, що після завершення робіт у 2019 році новий термінал повинен вийти на обсяг не менше 3 млн т на рік", - підкреслив Вецкаганс.

Читайте також: У Єврокомісії наполягають на ухваленні в Україні законів щодо реформування транспорту

Приватні інвестори – «Бруклін-Київ» за участю та підтримкою Європейського банку реконструкції та розвитку і компанії «Луї Дрейфус Компані Україна» – розпочали реалізацію інвестиційного проекту з будівництва сучасного перевантажувального зернового комплексу в тилу причалу № 1-з в районі Андросвіського молу Одеського морського порту у 2012 році. За цей час було закінчено роботи по трьох з п’яти черг проекту (1,3 та 4). Друга та п’ята фінішують цього року.

Адміністрація морських портів України долучилася до реалізації проекту у 2013 р. та забезпечила будівництво нового причалу №1-з з довжиною причальної стінки 254,02 м; шириною причалу 35,4 м та глибиною біля кордону причалу 12 м.