Нефьодов відповів на запитання і пропозиції українського бізнесу
За місяць до повноцінного запуску Державної митної служби України, яку створено в результаті відділення від фіскальної служби, новопризначений голова Максим Нефьодов 20 серпня зустрівся із представниками українського бізнесу в Торгово-промисловій палаті України.
Про це повідомляє пресслужба КТПП.
ТПП України разом з регіональними торгово-промисловими палатами активно працює по реформуванню економіки держави. Активні члени Палати поділилися власним баченням вирішення ключових проблем у митній сфері та надали більше 100 пропозицій по її реформуванню. На заході зібралося 220 представників бізнес-спільноти, 28 виступаючих поставили більше 30 запитань.
Підтримав ідею реформування Державної митної служби України президент Київської ТПП Микола Засульський: «Ми чекали цієї події багато років. Створення Державної митної служби як підрозділу Міністерства фінансів абсолютно відповідає необхідному вектору змін в державі. Ми маємо сигнали від реального бізнесу про неоднакові умови при експортно-імпортних операціях та корупцію. Члени палати постійно скаржаться, що вантажі на українському кордоні простоюють по три дні і більше. Водночас, у Грузії вантажі розмитнюють лише 15 хвилин. Система торгово-промислових палат завжди готова допомагати в реформі регіональних митних органів».
Максим Нефьодов розповів, що у фокусі його уваги в найближчий рік будуть поштові відправлення, автоперевезення на західному кордоні і контейнерні перевезення в портах. «Контрабандні потоки взаємозамінні. Потрібно працювати в усіх напрямках, поступово стискаючи і скорочуючи пропускну здатність чорних каналів», - пояснив чиновник. Крім того, Нефьодов має намір сконцентруватися на проблемах, пов'язаних з переміщенням через кордон окремих товарів, таких як автомобілі.
«Для авто немає єдиного магічного рецепта, але якщо ми зробимо електронний кабінет для декларанта-фізособи зі спрощеним доступом і, можливо, без участі митного брокера; якщо ми будемо публікувати середні ціни, за якими митниця розмитнює аналогічні автомобілі, якщо ми зробимо нормальну систему опрацювання митних декларацій без ручного коректування, то я впевнений, що ми істотно знизимо кількість скарг», - сказав голова митниці.
Він повідомив, що після його прохання в Facebook направляти йому скарги, він отримав їх більше 1 тисячі. Надалі Нефьодов планує запустити електронну систему скарг, як Dozorro в державних закупівлях - з можливістю залишити скаргу онлайн і відстежувати статус її обробки.
Усі пропозиції, що були попередньо внесені регіональними торгово-промисловими палатами, окремими бізнес-структурами та підприємцями, передано для розгляду новому голові Державної митної служби України.