Укрзалізниця залучає $100 мільйонів за найнижчою за 8 років ставкою - Криклій
Укрзалізниця додатково розмістила майже $100 млн єврооблігацій. Таким чином, цьогорічний загальний випуск євробондів компанії становить близько $600 млн.
Кінцевий термін погашення додаткового випуску - 2024 рік з ефективною ставкою 7,292% річних, повідомляє Урядовий портал.
«Між Укрзалізницею і Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) у присутності міністра інфраструктури Владислава Криклія підписано рамкову угоду, відповідно до якої 70% із залучених 100 млн дол. США буде спрямовано на модернізацію залізничної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів TEN-T. Ще 30% коштів компанія спрямує на оновлення засобів диспетчерської сигналізації та зв’язку, а також на вдосконалення системи контролю залізничного трафіку», - йдеться у повідомленні.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій зазначив: «Укрзалізниця залучає від ЄБРР $100 млн за найнижчою за вісім років ставкою. Ми не тільки декларуємо принципи вільної конкуренції та відкритості, найближчим часом ми розпочнемо активне реформування у сфері залізничних перевезень та безпосередньо на Укрзалізниці. Співпраця з ЄБРР є сигналом для інших міжнародних партнерів, з якими ми готові разом втілювати реформи у життя».
«Слідом за вагонами та локомотивами, ми інвестуємо у розвиток інфраструктури. З нашими партнерами з ЄБРР прийнято рішення частково оновити залізничне полотно транспортних коридорів TEN-T, якими проходить близько 80% усіх транзитних вантажів. Крім того, ми беремо на себе зобов’язання оновити пристрої диспетчеризації та зв’язку», - зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
За його словами, завдяки цим заходам Укрзалізниці вдасться залучити додаткові транзитні вантажі, зменшити час проходження їх територією України і в результаті збільшити фінансові надходження компанії.
Найближчим часом Укрзалізниця та ЄБРР планують погодити план імплементації угоди, яким буде визначено повний перелік проєктів модернізації.
«Закупівля матеріалів проводитиметься за правилами ЄБРР. Це гарантує, що процес буде максимально прозорим. Учасниками тендеру можуть бути як резиденти України, так і нерезиденти. Це дасть можливість залучити до закупівлі широке коло учасників. Усі роботи ми плануємо виконати у 2020 році своїми силами, для цього у нас є і людські, і технічні ресурси», — резюмував Кравцов.
Як повідомлялося, на початку липня Укрзалізниця вперше після шестирічної перерви залучила фінансування з міжнародного ринку капіталу на $500 млн. Ставка купону за бондами є найнижчою з 2011 року серед квазісуверенних позичальників з України.