В Укроборонпромі розповіли, що чекає на спецекспортерів
Державний концерн "Укроборонпром" розпочав реформу спецекспортерів та самої функції продажів, яка триватиме близько 2 років.
Про це розповів заступник гендиректора з маркетингу та збуту Концерну Михайло Морозов у інтерв'ю виданню "Ліга.Бізнес", повідомляє пресслужба Укроборонпрому.
"Це досить серйозна реформа. Важко вказати точні терміни її реалізації, хоча ми маємо намір вкластися в один-два роки, однак почали реформу вже зараз. Коли ми думали про те, кого зі спецекспортерів залишати, а кого ліквідувати, спиралися передусім на статистику і показники роботи кожного: кількість персоналу, ефективність кожного співробітника, обсяги контрактів тощо", – зазначив Морозов.
Він уточнив, що реформа проходитиме в кілька етапів. Перший передбачає скорочення "Промоборонекспорту" та перехід його працівників в "Укрспецекспорт" і "Спецтехноекспорт".
Змін зазначає і підприємство "Укроборонсервіс", обсяг експорту якого лише 20 млн дол. США.
"Ми дуже уважно будемо вибудовувати скорочення двох наступних. Візьмімо, наприклад, компанію "Прогрес". Він закінчує виконання першої частини контракту на поставку протитанкових ракет виробництва КБ "Луч". І у нього ще є контракт на поставку тисяч виробів цієї ж номенклатури на суму близько 150 млн. дол. США. Зрозуміло, що про ліквідацію "Прогресу" зараз говорити не має сенсу. "Укрінмаш" буквально зараз підписує контракт на ремонт літаків Ан-32. Тому до моменту завершення всіх контрактів (старих і нових) "Прогрес" і "Укрінмаш" працюватимуть, але поступово ми почнемо перевод фахівців в "Укрспецекспорт" і "Спецтехноекспорт", – пояснив заступник генерального директора.
За словами Морозова, на другому етапі має залишитись два лідери-спецекспортери - "Укрспецекспорт" і "Спецтехноекспорт" - та єдиний для них бек-офіс, який сконцентрує фахівців з маркетингу, збуту, юристів тощо. До цього моменту "Укроборонпром" отримає ліцензію на право самостійної експортної діяльності.
Заступник директора концерну також пообіцяв, що не будуть ліквідовані юрособи жодного підприємства-експортера, поки не будуть виконані всі зобов’язання за чинними контрактами.
Фінальна структура передбачає централізовану позицію з потужним бек-офісом і маркетингом, зауважив він.