Кабмін змінив вимоги до реклами на радіо для банків, страхових та будівельних компаній

Кабінет міністрів на засіданні у середу скасував обов’язкове зачитування номерів та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівельних компаній з початку 2020 року.

Про це міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет написав на своїй сторінці у Facebook

"Тільки що на засіданні Кабміну ми прийняли постанову. Ми скасували обов’язкове зачитування номеру та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівних компаній та для інших груп з початку наступного року", - написав він.

Міністр наголосив, що така норма вже застаріла, і в епоху інтернету в ній відпала необхідність. До того ж, вважає Дубілет, через прискорений програш слухач все одно не встигає розібрати номер ліцензії. 

Читайте також: Чиновники зможуть надавати послуги через месенджери - уряд запускає “пілот”

Водночас Дубілет підкреслив, що це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватися. 

"Чому це можна скасувати? По-перше, це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається", - наголосив він. 

За словами Дубілета, норма набере чинності з наступного року.