Український стартап може визначити, в якому місці вигідніше відкрити бізнес
Стартап GeoDesign.Info, який увійшов до трійки лідерів конкурсу Українського фонду стартапів, може порадити підприємцям, в якому місці краще відкрити свій заклад.
Про це повідомив керівник стартапу GeoDesign.Info Іван Микуляк на конкурсі Pitch Day №1 Українського фонду стартапів 25 січня в Києві.
“Ми за допомогою аналітики прорахували, де краще відкрити супермаркети, а також пішли далі і також розрахували, які будуть доходи в залежності від локацій. З цією інформацією ми ходили до представників великих мереж і виявилось, що це дійсно цікаво”, - сказав він.
Микуляк додав, що така аналітика допомагає зекономити, а в майбутньому і примножити прибутки підприємців.
“Коли ти, наприклад, відкриваєш супермаркет, тобі потрібно зрозуміти: хороше місце чи не дуже хороше. І виявилося, що навіть великі мережі не мають своїх аналітиків, бо їх дорого утримувати. А такі підказки допоможуть прорахувати фінансову сторону, до того ж, наші послуги доступні та оперативні”, - додав він.
Стартап GeoDesign.Info увійшов до трійки лідерів у рейтингу за результатами конкурсу Pitch Day №1 Українського фонду стартапів. Загалом до фіналу конкурсу дійшло 12 стартапів, які змагаються за грант у розмірі $75 000.
Як повідомлялось, у липні 2019 року уряд презентував Український фонд стартапів. 2 грудня фонд почав приймати заявки на отримання грантів. Загалом до Українського фонду стартапів надійшло понад 300 заявок на отримання грантів.